Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Ryanair: Τα ακριβά καύσιμα εξαφανίζουν τα πολύ φθηνά εισιτήρια για τα επόμενα χρόνια

Ο μέσος ναύλος της Ryanair θα αυξηθεί κατά περίπου 10 ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια



Το «σήμα κατατεθέν» της Ryanair, οι πολύ φθηνοί ναύλοι έως 10 ευρώ, δεν θα είναι διαθέσιμοι για τα «επόμενα χρόνια», λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας.


Σε συνέντευξή του στο πρόγραμμα Today του BBC Radio 4, ο Michael O'Leary είπε ότι αναμένει πως ο μέσος ναύλος της Ryanair θα αυξηθεί κατά περίπου 10 ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, από περίπου 40 ευρώ (33,75 λίρες) πέρυσι σε περίπου 50 ευρώ έως το 2027.

Όπως είπε, «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τους πραγματικά φθηνούς διαφημιστικούς ναύλους μας – του ενός ευρώ, ακόμη και των 9,99 ευρώ – δεν θα τους ξαναδείτε τα επόμενα χρόνια».

Αν και οι αυξανόμενες τιμές των καυσίμων που επηρεάζουν τους ναύλους της αεροπορικής εταιρείας προκαλούν επίσης όλεθρο στο διαθέσιμο εισόδημα των ανθρώπων, ο κ. O'Leary είναι βέβαιος ότι ο αριθμός των πελατών θα παραμείνει σταθερός.

Ο ίδιος εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι ταξιδιώτες θα συρρέουν μαζικά σε εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους όπως η Ryanair και η EasyJet.

«Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να πετούν συχνά», είπε.
Αισιοδοξία αλλά και επιφυλάξεις

Στο τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου η εταιρεία είχε ανακοινώσει κέρδη ύψους 170 εκατ. ευρώ. Η ιρλανδική εταιρεία, που είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη μα βάση τον αριθμό των επιβατών, δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να κάνει μία πρόβλεψη για τα κέρδη του οικονομικού έτους της, το οποίο τελειώνει στις 31 Μαρτίου 2023.

Τα κέρδη ήταν υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, οι οποίοι ανέμεναν 157 εκατ. ευρώ, αλλά χαμηλότερα από τα 243 εκατ. ευρώ που κατέγραψε στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.

«Αν και παραμένουμε αισιόδοξοι ότι το υψηλό ποσοστό εμβολιασμών στην Ευρώπη θα επιτρέψει στον αεροπορικό και τον τουριστικό κλάδο να ανακάμψουν πλήρως και τελικά να αφήσουμε πίσω μας την COVID-19, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τον κίνδυνο νέων μεταλλάξεων του κορονοϊού το φθινόπωρο του 2022», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

«Κάθε πρόβλεψη υπόκειται σε μία ταχεία μεταβολή απρόσμενων γεγονότων, τα οποία είναι εκτός του ελέγχου μας κατά τη διάρκεια μίας πολύ ισχυρής αλλά εύθραυστης ανάκαμψης», πρόσθεσε ο επικεφαλής της Ryanair.

Με πληροφορίες από Bloomberg και Reuters

imerisia.gr
12.8.22

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget