Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Νοθεία στα καύσιμα: Τι θα πρέπει να υποψιάζει τους καταναλωτές στο βενζινάδικο




Συμβουλές προς τους καταναλωτές δίνει αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος εξηγώντας πως «η νοθεία καυσίμων δεν είναι σημερινό φαινόμενο». «Οι μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές στα πρατήρια πρέπει να υποψιάζουν τον καταναλωτή» υπογραμμίζει ο Αθανάσιος Παπαδόπουλος.


«Δεν είναι σημερινό το φαινόμενο της νοθείας καυσίμων, αλλά σήμερα οι λαθρέμποροι και αυτοί που νοθεύουν τα καύσιμα έχουν γίνει εξπέρ του είδους, οπότε είναι πολύ δύσκολο να τους πιάσουμε» επισήμανε την Τετάρτη (17/8) μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος, Αθανάσιος Παπαδόπουλος.


«Το νοθευμένο καύσιμο επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες»

Εστιάζοντας στο νοθευμένο καύσιμο ο Αθανάσιος Παπαδόπουλος εξήγησε πως «επιφέρει βλάβη στον κινητήρα, βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας, στο σύστημα καύσης, στα μπεκ ψεκασμού, στους κυλίνδρους και σε πολλά σημεία».

«Πολλές φορές επιφέρει άμεσες βλάβες αλλά και μακροχρόνιες, οι οποίες σιγά-σιγά δημιουργούνται από την φθορά» τόνισε όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων σημειώνοντας μάλιστα ότι μεγάλη ζημία υφίστανται και οι ίδιοι οι επαγγελματίες.

«Από την στιγμή που υπάρχει ένα πρατήριο που πουλάει νοθευμένα καύσιμα είναι σίγουρο ότι αυτός τα έχει αγοράσει σε μια πολύ χαμηλή τιμή, οπότε πηγαίνει να πουλήσει κάτω του κόστους για να μπορεί να έχει πωλήσεις» δήλωσε.

«Όταν το 90% των πρατηρίων πουλάει σε μια τιμή, για παράδειγμα 2 ευρώ, δεν γίνεται να πουλάει ένας στο 1,80. Αυτό πρέπει να το αντιληφθεί ο καταναλωτής» σημείωσε ο κ. Παπαδόπουλος, λέγοντας ότι η μεγάλη διαφορά στην τιμή δεν είναι φυσιολογική.

«Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα»

«Να έχει ένας 2 ευρώ και άλλος να πουλάει 1,95 ευρώ είναι στα πλαίσια της αγοράς που δημιουργείται με την καθημερινότητα της αγοράς των καυσίμων, με τα τιμολόγια που παίρνει ο ένας σήμερα και ο άλλος αύριο ανάλογα με την κατανάλωσή του. Όταν όμως είναι μεγάλες οι αποκλίσεις πρέπει να πονηρευτείς» είπε ο Αθανάσιος Παπαδόπουλος.

«Δεν μπορεί να έχει ο ένας 15 λεπτά απόκλιση από τον άλλο. Η διαμόρφωση των τιμών μας γίνεται βάσει της τιμής των διυλιστηρίων που βγαίνει καθημερινά στο σύστημα. Από εκεί και μετά λόγω και του πλαφόν που έχει μπει και είναι από τις 31/08 του 2021, αυτό το περιθώριο μπαίνει και σήμερα. Όταν κάποιος πουλάει στην τιμή του διυλιστηρίου και κάτω από αυτή, δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι μια κατάσταση νορμάλ» δήλωσε κλείνοντας ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.

 newsique.gr
17.8.22

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget