Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Πάνω από 1.000.000 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ





ανταπόκριση από τις Βρυξέλλες: Γιώργος Συριόπουλος

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας (EUROSTAT) ο αριθμός των ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων μπαταρίας ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο οχήματα, για πρώτη φορά το 2020.


Τα στοιχεία δείχνουν ραγδαία αύξηση, δίχως ανακοπή, στις πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, και τα κράτη μέλη εστιάζουν πλέον στην παροχή υποδομών ανεφοδιασμού και θέσεων στάθμευσης με φορτιστές.

Σήμερα κυκλοφορούν 24 φορές περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ απ’ ότι το 2013 και 4 φορές περισσότερα απ’ όσα κυκλοφορούσαν το 2018.

Τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης στα ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία σημειώθηκαν μεταξύ 2019 και 2020 (+83%) και μεταξύ 2018 και 2019 (+64%). Το 2020, το μερίδιό τους στο σύνολο των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε από 0,02% σε 0,4%.

Συνολικά, ο στόλος επιβατικών αυτοκινήτων σε όλα σχεδόν τα κράτη μέλη της ΕΕ έχει αυξηθεί τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας συνολικά τα 250 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2020.



Η μεγαλύτερη αναλογία αυτοκινήτων / κατοίκων στο Λουξεμβούργο

Για τουλάχιστον 30 χρόνια, το Λουξεμβούργο καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό μηχανοκίνησης (αριθμός αυτοκινήτων ανά χίλιους κατοίκους) μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ (682 επιβατικά αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους το 2020).

Αυτό μπορεί να οφείλεται και στους διασυνοριακούς εργαζόμενους, δηλαδή μη κατοίκους που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα ταξινομημένα στο Μεγάλο Δουκάτο. Ακολουθούν σε αναλογία η Ιταλία, με 670 αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους, η Πολωνία (664) και η Φινλανδία (652).

Στην άλλη άκρη της κλίμακας, ιδιαίτερα χαμηλό ποσοστό μηχανοκίνησης καταγράφηκε στη Ρουμανία (379 αυτοκίνητα ανά χίλιους κατοίκους), παρά την αύξηση του αριθμού των εγγεγραμμένων αυτοκινήτων την περίοδο 2015-2020 (+41%). Γεγονός που δείχνει ότι Ευρωπαίοι πολίτες από άλλες χώρες ταξινομούν αυτοκίνητα στη Ρουμανία και τα οδηγούν στη χώρα τους, για να αποφύγουν την τοπική φορολογία. Τη Ρουμανία ακολουθεί η Λετονία (390), η Ουγγαρία (403) και η Βουλγαρία (414).


 ertnews.gr


1.7.22

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget