Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Skroutz-Shopflix: Ο πόλεμος των #cancel και ο... Μαρινάκης

Μετά το Skroutz η μπάλα του #cancel στο twitter πήρε και την πλατφόρμα shopflix του ομίλου Μαρινάκη, καθώς χρήστες κοινωνικής δικτύωσης θεώρησαν ότι τα μέσα ενημέρωσης που ανήκουν στον επιχειρηματία μεγέθυναν το πρόβλημα της Skroutz. O πόλεμος των tweets και οι ισχυροί μέτοχοι της πλευράς Skroutz.







Σοφία Εμμανουήλ



Φωτιά πήρε το twitter με αφορμή τις καταγγελίες για συνεργαζόμενο κατάστημα του Skroutz, με τα σχόλια στο #cancel_skroutz να πολλαπλασιάζονται παρά τη διαγραφή της συνεργαζόμενης επιχείρησης, 

ενώ η "μπάλα" πήρε και το νέο marketplace του ομίλου Μαρινάκη, Shopflix, καθώς χρήστες του twitter (δείτε παρακάτω ορισμένα χαρακτηριστικά tweets) φάνηκαν να θεωρούν ότι μέσα ενημέρωσης που ανήκουν στον ίδιο, έριξαν λάδι στη φωτιά των αντιδράσεων για το skroutz.

Έτσι, ανάμεσα στα δυσμενή σχόλια του #cancel_skroutz εμφανίστηκαν και θετικά σχόλια για την εταιρεία ενώ δημιουργήθηκε και #cancel_shopflix, που επίσης "τρένταρε" την ώρα που η νεοσύστατη πλατφόρμα διενεργεί δυναμική πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια.

Με δεδομένο ότι το Public, το άλλο μεγάλο marketplace της ελληνικής αγοράς, επανατοποθετείται με στόχο να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα του Public Group λειτουργώντας συμπληρωματικά στο ομώνυμο δίκτυο, το Shopflix έρχεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Skroutz, κάτι που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές, όπως φάνηκε από την "φλυαρία" των social media.

Όπως και νάχει, το twitter και γενικά τα κοινωνικά δίκτυα επιβεβαιώνουν ξανά τη δύναμη τους, μετά τα περιστατικά σε επιχειρήσεις μεγάλες και μικρότερες, από τον Ιανό μέχρι τη Wolt, την efood, τη JumboΜΠΕΛΑ -0,80%, ακόμη και την Coca Cola. Από χθες τρεντάρουν στο twitter τα #cancel για τα marketplaces.
Το χρονικό

Όλα ξεκίνησαν με τις καταγγελίες πελατών του Skroutz για το κατάστημα 365 shop. H Skroutz με νεότερη ανακοίνωσή της χθες επανέλαβε ότι από τα πρώτα σχόλια των καταναλωτών ανταποκρίθηκε άμεσα διακόπτοντας τη συνεργασία της με το κατάστημα και προχωρώντας σε αποζημιώσεις των καταναλωτών. Από την έναρξη του συμβάντος, στις 4.4.2022 που άρχισαν οι πρώτες καταγγελίες μέχρι και σήμερα η Skroutz έχει απαντήσει σε 500 emails καταναλωτών (492 μέχρι χθες) προσφέροντας είτε αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας - μέσω του Skroutz Marketplace - για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε βοηθώντας τους καταναλωτές που αγόρασαν με κάρτα να αμφισβητήσουν τη συναλλαγή.

Με την ευκαιρία η Skroutz επικαιροποιεί στην τελευταία της ανακοίνωση τους όρους συμμετοχής των επιχειρήσεων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών και στο marketplace που ισχύουν από τον Φεβρουάριο του 2022, μεταξύ των οποίων ότι κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις, να έχει τζίρο τουλάχιστον 50 χιλ. ευρώ και με μεγαλύτερο μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.
Οι ισχυροί μέτοχοι


Η Skroutz είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα με δραστηριότητα από το 2005 συνδέοντας εκατομμύρια καταναλωτές με πάνω από 11.000 καταστήματα, ενώ απασχολεί πάνω από 700 εργαζομένους.

Υπενθυμίζεται ότι την εταιρεία ίδρυσαν οι Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης αλλά πριν από δύο χρόνια στην εταιρεία μπήκε ένας ισχυρός μέτοχος, η CVC Partners. Αν και οι ιδρυτές διατήρησαν την πλειοψηφία των μετοχών και συμμετοχή στο management, με την είσοδο του νέου επενδυτή έθεσαν τις βάσεις ώστε η πλατφόρμα τους να εξελιχθεί από μια μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών με πλήρες χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, όπως λειτουργεί το μοντέλο της Amazon και της Aliexpress.

Από την άλλη μεριά στο Shopflix, που δεν έχει γνωστοποιήσει επισήμως στοιχεία για τους όρους συνεργασίας με τα καταστήματα, ηγείται ένα στέλεχος με τεχνογνωσία, ο Xρήστος Καλογεράκης, προερχόμενος από τον όμιλο Olympia, πρώην επικεφαλής της Public MediaMarkt. Αναπτύσσει τη νέα πλατφόρμα μέσω της Wellcomm, με ισχυρό μέτοχο τον όμιλο Μαρινάκη που δημιουργεί θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχοντας πλάνο ανάπτυξης και για την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center.

Το λανσάρισμα του Shopflix έγινε στα μέσα Μαρτίου και αυτό το διάστημα τρέχει η καμπάνια με επίκεντρο το μήνυμα "άνοιξε το marketplace όλης της Ελλάδας", με ειδικές τιμές και δωρεάν μεταφορικά μέχρι την Κυριακή του Πάσχα, για αγορές πάνω από 40 ευρώ.



Το 365shop αλλαξε ιδιοκτησία κ το Σκρουτζ κοιμοταν, μετά φάγανε τα λεφτά μας #cancel_skroutz— LouisΒλαχερνών XVI (@geon565) April 14, 2022


12 χρόνια χρησιμοποιώ skroutz. Έχω κάνει άπειρες παραγγελίες κ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Μόλις εμφανίστηκε το shopflix έπεσαν τα ελληνικά μίντια που τόσο εμπιστευόμαστε να κράξουν το σκρουτζ. Και ερωτώ "Μασάει η κατσίκα ταραμά? #cancel_shopflix— George Fox (@Black_Foxter) April 14, 2022


euro2day.gr

15.4.22

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget