Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Η Ρωσία κατάσχεσε 500 αεροσκάφη ξένων αερογραμμών ως αντίποινα στις κατασχέσεις ρωσικών περιουσιών σε ΕΕ-ΗΠΑ




Τα μεταβιβάζει στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν υπέγραψε νόμο που επιτρέπει στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες να διατηρούν ξένα αεροσκάφη που βρίσκονται στην Ρωσία υπό το καθεστώς μίσθωσης για χρήση σε πτήσεις εσωτερικού, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS.

Η Μόσχα είχε προειδοποιήσει την περασμένη εβδομάδα ότι θα μπορούσε να λάβει τέτοια μέτρα ως απάντηση στην κατάσχεση των περιουσιών Ρώσων πολιτών στο εξωτερικό.

Η αξία των 500 μεγάλων επιβατικών αεροσκαφών υπολογίζεται σε άνω των 50 δισ. ευρώ!

Ο νέος νόμος, ανέφερε το TASS, θα επιτρέψει στις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες να διατηρούν πλέον ως ιδιόκτητα και να εκμεταλλεύονται αεροπλάνα που ενοικιάζονταν μέχρι και πρότινος από ξένους εκμισθωτές αεροσκαφών οι οποίοι έχουν αποσυρθεί από την αγορά και έχουν ακυρώσει συμβόλαια λόγω των κυρώσεων, αλλά τα αεροσκάφη εξακολουθούν και βρίσκονται στην Ρωσία.

Εκτιμάται ότι περίπου 500 αεροσκάφη αερογραμμών βρίσκονταν στην Ρωσία, υπό καθεστώς μίσθωσης έως και τις 24 Φεβρουαρίου, όταν ξεκίνησε η ρωσική επιχείρηση στην Ουκρανία.

Οι δυτικές κυρώσεις έχουν στοχεύσει μια σειρά βιομηχανιών και ειδικότερα την αεροπορική βιομηχανία, με ορισμένες χώρες να κλείνουν τους ουρανούς τους στους ρωσικούς αερομεταφορείς, απαιτώντας από τους ασφαλιστές να ακυρώσουν την κάλυψη, μεταξύ άλλων μέτρων.

Οι κινήσεις έχουν ουσιαστικά αποκόψει τη Ρωσία από το μεγαλύτερο μέρος του δυτικού αεροπορικού δικτύου, αλλά και το δίκτυο αυτό από την Ρωσία που ελέγχει το 15% του χερσαίου εδάφους του πλανήτη.


Ωστόσο, η ανάληψη ιδιοκτησίας ξένων αεροσκαφών θα έχει περιορισμένο μόνο αποτέλεσμα, λόγω έλλειψης υποστήριξης, εκτιμούν αναλυτές.

Ο λόγος είναι ότι οι κυρώσεις απαγορεύουν τη συντήρηση, τις ενημερώσεις, την υποστήριξη ή την προμήθεια ανταλλακτικών για αεροπλάνα. Τα σύγχρονα επιβατικά αεροσκάφη απαιτούν υψηλά επίπεδα συντήρησης και η πτήση τους μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους για τους επιβάτες.




pronews.gr
15.3.22

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget