Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Διατροφή το χειμώνα





Γράφει ο Θόδωρος Δημητριάδης

Η γρίπη, το κρυολόγημα, οι κεφαλόπονοι, η εξάντληση και άλλα τέτοια προβλήματα υγείας μας ταλαιπωρούν συχνά τώρα το χειμώνα. Αυτό οφείλεται συχνά στην κακή διατροφή, στη μικρή ποσότητα βιταμινών και μεταλλικών στοιχείων που καταναλώνουμε το χειμώνα.

Είναι αλήθεια ότι το χειμώνα μας λείπουν τα άφθονα φρέσκα λαχανικά και φρούτα που έχουμε τις άλλες εποχές. Γι’ αυτό η διατροφή μας πρέπει να είναι πιο προσεκτική και να εκμεταλλευτούμε όλα τα εποχιακά προϊόντα,.

Πρώτα-πρώτα, πρέπει να συνηθίσουμε να τρώμε καλά το πρωί, κι όχι σκέτο καφέ. Όπως λέει και η παροιμία, «Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας, και το βράδυ σαν ζητιάνος». Τσάι με μέλι, γάλα, αβγό βραστό, τραχανά, κουσκούσι και φέτα καλαθάκι Λήμνου.

Τα ψάρια πρέπει να τα προτιμάμε απ’ το κρέας, τώρα μάλιστα που υπάρχουν άφθονα και δεν πηγαίνουν στις καλοκαιρινές ταβέρνες και τα ξενοδοχεία με τους τουρίστες.

Το σπανάκι, το πράσο, το λάχανο, γίνονται πολύ νόστιμα φαγητά και πίτες. Και μας δίνουν πολλές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό.

Ο χειμώνας είναι η κατ’ εξοχή εποχή που πρέπει να δουλεύει το κουτάλι: Φασουλάδα, φακές, ρεβίθια, τραχανάς, κουσκούσι, ψαρόσουπα, κοτόσουπα αυγολέμονο, κρεατόσουπα, πρόβειο γιαουρτάκι. Δεν υπάρχει πιο νόστιμο και πιο υγιεινό φαγητό, λ.χ. από μια παραδοσιακή φασουλάδα, με κρεμμύδι, καρότα και σέλινο, που συνοδεύεται με ελιές, τουρσί ή λακέρδα και αλμυρές σαρδέλες ή λακέρδα.

Το χειμώνα μπορούμε να φτιάξουμε πολύ όμορφες και βιταμινούχες σαλάτες: Λάχανο, κουνουπίδι, μπρόκολα, σπανάκι, ρεπανάκια, καρότα, πατατοσαλάτες, με μπόλικο λεμόνι και ελαιόλαδο.

Τα πορτοκάλια, τα ακτινίδια, τα γκρέιπφρουτ, και τα λεμόνια, που είναι άφθονα και φτηνά αυτή την εποχή μας δίνουν επίσης πλούσιες βιταμίνες και αποτελούν το καλύτερο φάρμακο για το κρυολόγημα και τη γρίπη.

Τέλος, να μη ξεχνάμε ότι ο χειμώνας είναι η καλύτερη εποχή για έρωτα. Το λέει και η παροιμία, “Κάνει κρύο, κάνει κρύο, κι είναι ο καιρός για δύο”. Το καλύτερο επιδόρπιο τώρα το χειμώνα είναι το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι με αρωματικό μέλι. Αν, μάλιστα συνοδεύεται και από καρύδια και σταφίδες, γίνεται το τέλειο αφροδισιακό και αυξάνει κατακόρυφα τις επιδόσεις…









 olympiobima.gr.

6.2.22
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget