Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Γιατί τα σούπερ μάρκετ δεν έχουν παράθυρα; Ψυχολογικοί αλλά και πράκτικοί λόγοι




Η έλλειψη παραθύρων αποτελεί βασικό στοιχείο της ψυχολογίας των λιανικών αγορών, όπου οι επιχειρηματίες προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι αισθάνονται άνετα να ξοδεύουν χρόνο και χρήμα.

Όπως ακριβώς συμβαίνει και στα καζίνο δηλαδή, όπου η διάρκεια παραμονής του επισκέπτη συμφέρει τον επιχειρηματία. Μέσα σε ένα καζίνο δεν υπάρχει ούτε ρολόι στον τοίχο, ούτε παράθυρα -ο απόλυτος τρόπος να χάσεις την αίσθηση του χρόνου.

Όσο περισσότερο δεν βλέπεις έξω τόσο περισσότερο ψωνίζεις



Έτσι λοιπόν και τα σουπερμάρκετ δεν διαθέτουν παράθυρα, λειτουργώντας ως ένα είδος «φούσκας» όπου οι αγοραστές δεν θα παρατηρήσουν τις κακές καιρικές συνθήκες ή το σκοτάδι έξω. Όσο περισσότερο ψωνίζουν, τόσο περισσότερο ξοδεύουν.

Ταυτόχρονα, λειτουργούν με δυνατά φώτα και εκκωφαντικούς χαρούμενους ήχους – ό,τι χρειάζεται δηλαδή για να νιώσεις όμορφα και άνετα, διότι πολύ απλά αν μας αρέσει ένας χώρος στον οποίο είμαστε, τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες να μείνουμε αρκετές ώρες σε αυτόν.

Αυτός είναι επίσης ο λόγος για τον οποίο πολλά σούπερμαρκετ έχουν δάπεδα με πλακάκια, τα οποία προκαλούν θόρυβο στα καροτσάκια, αναγκάζοντας κατά κάποιον τρόπο τους αγοραστές ενστικτωδώς να επιβραδύνουν και να περιηγηθούν περισσότερο.

Υπάρχουν, ωστόσο, και πρακτικά ζητήματα. Όπως τα μεγάλα παράθυρα που αφήνουν το φως του ήλιου να εισχωρήσει στο χώρο μπορούν να προκαλέσουν ξεθώριασμα στις συσκευασίες, κάνοντάς τες να φαίνονται φθαρμένες στους καταναλωτές.


NEWSBEAST
8.1.22
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget