Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Μακροζωία: Αυτά είναι τα τρόφιμα που αγαπούν την καρδιά και μακραίνουν τη ζωή





Η μεγαλύτερη κατανάλωση συγκεκριμένων τροφίμων περιορίζει σημαντικά τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακές παθήσεις και καρκίνο, υποστηρίζει νέα επιστημονική μελέτη – Τι εξετάζουν οι επιστήμονες
Μια διατροφή πλούσια σε ξηρούς καρπούς, σπόρους, φυτικά έλαια, αλλά και λιναρόσπορο, αντράκλα και μπρόκολο μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο BMJ.

Συγκεκριμένα, η μελέτη διαπίστωσε ότι ο κίνδυνος θανάτου από οποιαδήποτε αιτία που διέτρεχε ένας άνθρωπος μειωνόταν κατά περίπου 10% αν ακολουθούσε μια διατροφή με υψηλή πρόσληψη α λινολενικού οξέος (ALA), συγκριτικά με συμμετέχοντες που δεν ακολουθούσαν τέτοια διατροφή.


To α-λινολενικό οξύ (ALA) ανήκει στα ω-3 λιπαρά οξέα. Υπενθυμίζουμε ότι στα ω3 λιπαρά οξέα ανήκουν το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (EPA) και το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA), που βρίσκονται κυρίως σε ψάρια και θαλασσινά και το το α-λινολενικό οξύ (ALA) που περιέχεται σε σπόρους, χόρτα και λαχανικά όπως ο λιναρόσπορος, η αντράκλα και το μπρόκολο.

Η μεγαλύτερη μείωση στον κίνδυνο θανάτου σχετίστηκε με θάνατο από καρδιακές παθήσεις και προβλήματα στα αιμοφόρα αγγεία.

Η υψηλότερη πρόσληψη ALA σχετίστηκε με ελαφρώς υψηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρκίνο, αλλά οι ερευνητές τόνισαν ότι χρειάζονται περισσότερες μελέτες για να επιβεβαιώσουν το εν λόγω εύρημα.

Η ανασκόπηση, η οποία εξέτασε 41 υπάρχουσες μελέτες που παρακολουθούσαν τους συμμετέχοντες για δύο έως και 32 χρόνια, βρήκε ότι σε όλο το διάστημα παρακολούθησης είχαν καταγραφεί 198.111 θάνατοι από όλες τις αιτίες, 62.773 από καρδιαγγειακές παθήσεις και 65.954 από καρκίνο.

Συνολικά, οι μελέτες αυτές περιελάμβαναν περίπου 120.000 ανθρώπους 18-98 ετών και προσπάθησαν να λάβουν υπόψη τους παράγοντες όπως η ηλικία, το βάρος, το κάπνισμα, η κατανάλωση αλκοόλ και οι συνήθειες άσκησης.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Ιατρικών Επιστημών της Τεχεράνης τόνισαν ότι τα ευρήματά τους δείχνουν ότι όσο περισσότερο α-λινολενικό οξύ καταναλώνει κάποιος, τόσο περισσότερο μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Ανέφεραν, συγκεκριμένα, ότι κάθε 1 γραμμάριο αύξηση στην πρόσληψη ALA σχετίστηκε με 5% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις.


ygeiamou.gr 

1.1.22
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget