Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Θέλεις να είσαι υγιής; Αυτή η διατροφή θα σε βοηθήσει να το πετύχεις





Ακολουθώντας το συγκεκριμένο πρότυπο διατροφής, θα είσαι πάντα υγιής και fit.


Όλοι γνωρίζουμε ότι η υγεία συνδέεται άμεσα με τη διατροφή και, ακολουθώντας κάποιες γενικές οδηγίες, μπορεί η καθεμιά από εμάς να αποκτήσει μια συνολικά καλύτερη ευεξία.


Είτε νιώθεις συνεχώς κουρασμένη και δεν έχεις την απαιτούμενη ενέργεια για να αδράξεις την ημέρα σου, είτε αισθάνεσαι καθημερινά ένα φούσκωμα, η λύση σε όλα μπορεί να είναι το να ξεκινήσεις να απολαμβάνεις σε καθημερινή βάση τρία πλήρη και ισορροπημένα γεύματα.




Αν αναρωτιέσαι, λοιπόν, τι και πότε πρέπει να φας προκειμένους να είσαι υγιής και να έχεις ανεξάντλητη ενέργεια, συμβουλεύσου τον παρακάτω πλήρη οδηγό που έχουμε για εσένα και ανακάλυψε σιγά-σιγά την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.

Πρωινό γεύμα

Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αφού τονώνει τον μεταβολισμό και προλαμβάνει τις χρόνιες ασθένειες. Η ιδανική ώρα για να απολαύσεις το πρώτο σου γεύμα είναι μέσα σε δύο ώρες από τη στιγμή που θα ξυπνήσεις. Η κατανάλωση ενός ισορροπημένου πρωινού που δίνει προτεραιότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, θα σε βοηθήσει να είσαι full στην ενέργεια, συγκεντρωμένη, ενεργητική και φυσικά αποτρέπει την υπερκατανάλωση τροφής όλη την υπόλοιπη ημέρα.

Μεσημεριανό

Η υπερβολική αναμονή για να φας το μεσημεριανό σου γεύμα μπορεί να οδηγήσει σε ανθυγιεινές επιλογές τροφίμων και ακόμη περισσότερες απογευματινές λιγούρες. Η έρευνες δείχνουν ότι η 1 μ.μ. είναι η ιδανικότερη ώρα για να απολαύσεις το μεσημεριανό σου. Σύμφωνα πάντα με τους ειδικούς, τα άτομα που τρώνε μεσημεριανό πριν από τις 3 μ.μ., έχουν συνολικά καλύτερους δείκτες υγείας. Καλό θα είναι το μεσημεριανό να περιλαμβάνει άπαχη πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες και λαχανικά.

Βραδινό

Το βραδινό γεύμα είναι καλό να καταναλώνεται 3-4 ώρες πριν πέσεις για ύπνο, ώστε να προλάβει να πραγματοποιηθεί η πέψη των τροφών. Αμέτρητες μελέτες έχουν αποδείξει ότι η συνήθεια του να τρως αργά το βράδυ, αυξάνει τον κίνδυνο για χρόνιες παθήσεις και παχυσαρκία. Ένα ιδανικό δείπνο περιλαμβάνει λαχανικά πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως παντζάρια, σπανάκι ή σπαράγγια, ψάρι και σύνθετους υδατάνθρακες, όπως κινόα, καστανό ρύζι ή γλυκοπατάτες.

Στη photo gallery θα δεις υγιεινά σνακ που μπορείς να καταναλώνεις μεταξύ των γευμάτων.







QUEEN.GR



15.11.21
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget