Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Γιατί η ρεζέρβα απουσιάζει από τα νέα αυτοκίνητα; Μάθε πριν πάθεις λάστιχο!





Εάν αγοράσατε αυτοκίνητο πρόσφατα θα παρατηρήσετε ότι κάτι απουσιάζει από τα σύγχρονα μοντέλα. Και αυτό δεν είναι άλλο, από την ρεζέρβα.

Σίγουρα πολλοί θα αναρωτηθείτε πώς μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και τι μπορείτε κάνετε σε περίπτωση που κλατάρει το λάστιχο του αυτοκίνητου σας. Η αλήθεια είναι ότι τα μισά περίπου αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται χωρίς κανονικό τροχό για ρεζέρβα ή έστω μία ρεζέρβα ανάγκης. Και πολλοί ιδιοκτήτες δεν έχουν αντιληφθεί την συγκεκριμένη “έλλειψη”, μέχρι να τους βρει η άτυχη στιγμή και να κλατάρει ένα ελαστικό.


Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διακινδυνεύουν να δυσαρεστήσουν του πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλός λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι oι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη.

Γιατί όμως οι εταιρείες επιλέγουν να μην τοποθετήσουν ρεζέρβα στα νέα τους μοντέλα;

Υπάρχουν πέντε βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προχωράνε σε αυτή την κίνηση:

Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
Αύξηση χώρου αποσκευών
Υπάρχει όμως ένας ακόμα παράγοντας που έχει “βγάλει” από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και τον βρίσκουν κάτω από το πίσω κάθισμα και τον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα “αποδυτήρια”.

carandmotor/ photo pexels

EL
7.10.21
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget