Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

“Βρώμικο” παιχνίδι των ΗΠΑ μπλόκαρε τις Balhara το 2020 με αιτία τους πυραύλους Scalp Naval στην Ελλάδα-Χοντρό παρασκήνιο ΗΠΑ-Γαλλίας





Οι Γάλλοι τονίζουν ότι "το αμερικανικό ΥΠΕΞ δεν επιθυμεί επουδενί η Ελλάδα να διαθέτει ισχυρότερα οπλικά συστήματα από την Τουρκία".

Βόμβα μεγατόνων ρίχνει η γαλλική εφημερίδα latribune.fr, αφού η ίδια αναφέρει ότι "οι Αμερικανοί υπονόμευαν παρασκηνιακά από το 2020, στην συμφωνία για την αγορά γαλλικών φρεγατών από το ελληνικό πολεμικό ναυτικό, λόγω παραχώρησης στην Ελλάδα των τρομερών πυραύλων Scalp Naval, με τους οποίους θα αποκτούσαμε στρατηγικό πλεονέκτημα σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο".



Η γαλλική εφημερίδα εκτιμά ότι το ξεμπλοκάρισμα της πώλησης των υπερσύγχρονων γαλλικών Φρεγατών Belhara, ξεκινά με την κρίση της ακύρωσης των αυστραλιανών υποβρυχίων μεταξύ Γαλλίας και Ηνωμένων Πολιτειών.


Μέχρι τότε η Ουάσινγκτον είχε “κλειδώσει” την αγορά Φρεγατών για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού ναυτικού, και το Παρίσι θα έχανε έναν ακόμη διαγωνισμό από την αμερικανική πλευρά.


Η συμφωνία AUKUS και τα συνεπακόλουθα της όμως, επέτρεψαν στην εταιρεία Naval Group να υπογράψουν πρωτόκολλο πώλησης για Τρεις Φρεγάτες (FDI) με την Ελλάδα, επιτρέποντας στο Παρίσι να εξέλθει από την “αυστραλιανή κρίση” με το κεφάλι ψηλά.

Με μαέστρο τον Εμμανουήλ Μακρόν, θεωρήθηκε ότι έπρεπε να υλοποιηθεί ένα πλήγμα εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών και ξεκίνησε μια επιχείρηση τύπου blitzkrieg, με την οποία διαγράφηκε η σκληρή απογοήτευση που προκλήθηκε από την απώλεια του συμβολαίου για τα αυστραλιανά πυρηνοκίνητα υποβρύχια (αξίας 15 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη Naval Group).
Το “βρώμικο” παρασκήνιο κατά Γαλλίας-Ελλάδος από τις ΗΠΑ

Η γαλλική εφημερίδα αναφέρει ότι μέχρι τότε η Ουάσιγκτον μπλοκάριζε κάθε προσπάθεια των Γάλλων να πουλήσουν της Φρεγάτες, λόγω της παρουσίας των στρατηγικών πυραύλων MdCN ή SCALP NAVAL.

Στη Naval Group, πριν από την αιφνιδιαστική ακύρωση του προγράμματος πυρηνοκίνητων υποβρυχίων της Αυστραλίας, (την οποία αποφάσισε ο Αυστραλός πρωθυπουργός Scott Morrison), κανείς δεν πίστευε σε ένα αίσιο τέλος με την Ελλάδα.


Πόσο μάλλον όταν η πρόθεση της Αθήνας να παραγγείλει και αυτή αιφνιδιαστικά έξι επιπλέον μαχητικά αεροσκάφη Rafale, τα οποία ακούγονταν στα αυτιά των Γάλλων αξιωματούχων ως “παρηγοριά” για το πρόγραμμα Φρεγατών.

Η Naval Group, η οποία παρόλα αυτά είχε ζωτική ανάγκη αυτό το συμβόλαιο για να κρατήσει σε λειτουργία τα ναυπηγεία στο Lorient μέσω της Ελλάδα.


Οι Ηνωμένες Πολιτείες και ο κολοσσός Lockheed Martin μέχρι και πριν μερικούς μήνες “ τραβούσαν τα σκοινιά στην Αθήνα”, η οποία χρειάζονταν την αμερικανική δύναμη για να εξισορροπήσει τις πολυάριθμες “ρήξεις” με την Τουρκία, ειδικά στην Ανατολική Μεσόγειο.

Η Ουάσινγκτον έπαιζε μέχρι τότε τον ρόλο του διαιτητή στην περιοχή σε βάρος όμως της Γαλλίας.


Ο Γάλλος δημοσιογράφος Michel Cabirol αναφέρει : “Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Ουάσινγκτον παρασκηνιακά ακύρωσε την σύμβαση αμοιβαίας συμφωνίας μεταξύ της Naval Group και της Αθήνας τον Ιούλιο του 2020.

Τρεις ημέρες πριν από την υπογραφή σύμβασης, ακυρώθηκε από τις ΗΠΑ η παράδοση γαλλικών πυραύλων Κρουζ MdCN, αφού οι Αμερικανοί απαγόρευαν την παράδοση τους στην Ελλάδα.

Οι Αμερικανοί επίσης είχαν ήδη προσπαθήσει να επιβάλουν την Lockheed Martin ως κυρίαρχη εταιρεία του διαγωνισμού Φρεγατών για το ελληνικό πολεμικό ναυτικό.


Έτσι η Ουάσιγκτον δεν επέτρεψε στους Έλληνες να διαθέτουν πολύ ισχυρότερο εξοπλισμό, δηλαδή πυραύλους (MdCN), από αυτόν του τουρκικού πολεμικού ναυτικού σε μια “καυτή” περιοχή συγκρούσεων.

Η Γαλλία έχασε το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημά που είχαν έως τότε οι Φρεγάτες Belhara στο ελληνικό διαγωνισμό. Για να ξεφύγουν από αυτό το χάος, οι Έλληνες διαδίδουν το μήνυμα στον ελληνικό τύπο ότι οι Φρεγάτες IDF ήταν πολύ ακριβές.

Ως αποζημίωση, η Αθήνα εξέφρασε γρήγορα την επιθυμία της να αγοράσει Έξι ακόμα αεροσκάφη Rafale στην παρτίδα των 18 που ήταν υπό παραγγελία, αποφασισμένη να ενδώσει στο παιχνίδι των Αμερικανών βιομηχάνων.


Η Lockheed Martin, η οποία είναι πολύ καλά εγκατεστημένη στην Αθήνα, που είναι φωλιά των Αμερικανών κατασκόπων, συμμετείχε στον ελληνικό διαγωνισμό προσφέροντας την φρεγάτα LCS (Littoral Combat Ship) του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού.

Στις επόμενες προσφορές της, η Γαλλία δεν προσέφερε ποτέ ξανά στην Ελλάδα τον πύραυλο Κρουζ MdCN, αφού αυτό το είχαν ήδη ακυρώσει οι ΗΠΑ.


Στο μνημόνιο συνεννόησης που υπογράφηκε την Τρίτη, οι ελληνικές Φρεγάτες IDF, αποφασίστηκε τελικά να είναι εξοπλισμένες με 18 αντιαεροπορικούς πυραύλους Aster και 8 πυραύλους επιφανείας-επιφανείαςExocet MM40 Block 3c.

Πριν από την αυστραλιανή κρίση, όλα έμοιαζαν να λειτουργούν υπέρ των Αμερικανών ακόμη και αν οι προδιαγραφές της ελληνικής πρόσκλησης υποβολής προσφορών δεν τους ευνοούσαν.

Το πρόβλημα όμως για μια χώρα όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες προς μια χώρα σαν την Ελλάδα, ήταν ότι η Ουάσιγκτον δεν μπορούσε να δώσει την προστασία της, και αυτό έπαιξε πολύ καθοριστικό ρόλο για την έκβαση του γνωστού αποτελέσματος.

Έτσι την Δευτέρα το βράδυ, προς στο τέλος δηλαδή της ημέρας, η συμφωνία για τις Belhara ήταν “δεμένη” και αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες διαρροές στον ελληνικό τύπο, πάντα από πολύ καλά ενημερωμένους ειδικούς που κινούνται στους διαδρόμους του ελληνικού υπουργείου άμυνας.

Το ίδιο βράδυ της Δευτέρας, η γαλλική Προεδρία της Δημοκρατίας ανακοινώνει σε δελτίο τύπου ότι ο Εμμανουήλ Μακρόν θα υποδεχθεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη την Τρίτη στο Μέγαρο των Ηλυσίων για συνέντευξη και στη συνέχεια κοινή δήλωση στον Τύπο και όλα τελειώνουν.


Η συμφωνία ολοκληρώθηκε δεκαπέντε χρόνια μετά τις πρώτες διαπραγματεύσεις μεταξύ της Naval Group (τότε DCNS) και της Ελλάδας για την πώληση 4 έως 6 φρεγατών FREMM.

Παρίσι και Αθήνα έχουν προθεσμία τριών μηνών για να ενισχύσουν το Μνημόνιο Συνεργασίας και επομένως να υπογράψουν σταθερή σύμβαση, και όλα πλέον αλλάζουν στην Α.Μεσόγειο”, ακατλήγει ο ίδιος.


Υπενθυμίζουμε ότι εκτός των Φρεγατών Belhara, και οι ελληνικές Κορβέτες Gowind θα είναι τρομερές ναυτικές πλατφόρμες μάχης, οι οποίες θα υπερισχύουν κατά πολύ των Τουρκικών Κορβετών κλάσεως ADA, ενώ θα είναι ισάξιες των τουρκικών Φρεγατών “Κωνσταντινούπολη”.

Αυτήν την υπεροχή όμως του ελληνικού πολεμικού ναυτικού εκτιμάται ότι θα την καλύψει σχετικά γρήγορα το τουρκικό πολεμικό ναυτικό, είτε δια μέσω Ρωσίας, είτε δια μέσω ΗΠΑ ( με Κεμαλιστές στην εξουσία τότε), ώστε να έχουν θεωρητικά οι ίδιοι ισάξια οπλικά συστήματα από την Ελλάδα.

Τονίζεται όμως σε Αμερικανούς , Ρώσους, Κινέζους, Γερμανούς και λοιπούς, ότι, το ελληνικό πολεμικό ναυτικό ότι εξοπλισμό και να διαθέτει η τουρκική πλευρά, δύναται να το κατανικήσει σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο, προκαλώντας τρομερά πλήγματα, αφού η ναυτοσύνη που διαθέτουν τα πληρώματα του, δεν αγοράζεται και πουλιέται πουθενά στον κόσμο.


ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ
4.10.21

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget