Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Εγκεφαλικό επεισόδιο: Πως βοηθά το σωματικό βάρος στην αποφυγή του!





Ακόμη κι αν κάποιος στο παρελθόν έχει βιώσει εγκεφαλικό επεισόδιο, υπάρχει τρόπος πρόληψης που μειώνει τις πιθανότητες να το ξανα πάθει

Ο έλεγχος του βάρους βοηθά στην πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου;


Το κανονικό σωματικό βάρος είναι ένας από τους σημαντικότερους προληπτικούς παράγοντες ενός εγκεφαλικού επεισοδίου, καθώς τα πολλά κιλά επιβαρύνουν το κυκλοφορικό σύστημα και οδηγούν συνήθως σε υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη, υψηλή χοληστερίνη και αποφρακτική άπνοια ύπνου. Παράγοντες οι οποίοι αυξάνουν τον κίνδυνο ενός εγκεφαλικού επεισοδίου. Όπως εξηγούν οι ειδικοί, δεν χρειάζεται να χάσει κάποιος πολλά κιλά για να δει κάποιο όφελος. Ακόμη και η απώλεια του 5 – 10% του αρχικού του βάρους, μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και όλους τους υπολοίπους παράγοντες κινδύνου που συμβάλλουν σε ένα εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με το Wikihealth.


Πώς θα χάσετε βάρος;

Το υγιές σωματικό βάρος, όπως είπαμε προηγουμένως, είναι πολύ σημαντικό, όχι μόνο για την αποτροπή ενός εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά και για την γενική υγεία του ανθρώπου στην ολότητα της. Το ζητούμενο είναι να χάσει κάποιος βάρος και να το διατηρήσει. Πιο κάτω λοιπόν, αναφέρουμε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος και να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα αυτή την απώλεια.


Να κινήστε περισσότερο. Η άσκηση είναι ένας προφανής τρόπος για να κάψετε θερμίδες. Ωστόσο, μια άλλη πολύ βοηθητική προσέγγιση, είναι η σκόπιμη αύξηση της καθημερινής δραστηριότητας όπου και αν βρίσκεστε. Για παράδειγμα, μπορείτε να πηγαίνετε στη δουλειά με τα πόδια, να χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί τον ανελκυστήρα κλπ.


Μειώστε τις θερμίδες που λαμβάνετε. Κατά κανόνα, πρέπει να λαμβάνετε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίτε, εάν θέλετε να χάσετε βάρος. Οι σόδες, τα αθλητικά ποτά, να ενεργειακά ποτά και οι χυμοί φρούτων είναι γεμάτα από κενές θερμίδες. Οι κενές θερμίδες, δεν σας αφήνουν να αντιληφθείτε πότε χορτάσατε, με αποτέλεσμα να καταναλώνετε παραπάνω θερμίδες από αυτές που χρειάζεστε. Αντ΄ αυτού προτιμήστε καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη ή ανθρακούχο νερό με μια φέτα λεμόνι, φρέσκια μέντα ή μερικά σμέουρα.



Καταναλώστε περισσότερα ολόκληρα τρόφιμα. Τα ολόκληρα τρόφιμα, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, είναι μη επεξεργασμένα τρόφιμα, τα οποία σας κρατάνε χορτασμένους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, περιέχουν βιταμίνες και δεν έχουν σχεδόν καθόλου αλάτι, πράγμα που βοηθά την αρτηριακή σας πίεση να παραμείνει σε υγιή επίπεδα.


Καταναλώστε πιο υγιεινά σνακ. Τα σνακ είναι συνήθως ο βασικός ένοχος των περιττών κιλών. Οι ειδικοί σημειώνουν ότι δεν χρειάζεται να τα βγάλετε εντελώς από τη διατροφή σας, αλλά εκείνο που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέγετε υγιεινά σνακ. Για παράδειγμα, μπορείτε να δοκιμάσετε καρότα αντί για κράκερ ή ποπ κορν χωρίς βούτυρο και αλάτι, με μπαχαρικά αντί για πατατάκια.



ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ
16.7.21
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget