Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Πώς να μάθετε να τρώτε αργά και σωστά!




Σίγουρα το να καταβροχθίζουμε το φαγητό μας δεν αποτελεί καλή συνήθεια... Ο οργανισμός μας χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να αρχίσει να καταλαβαίνει ότι είναι πλήρης από άποψη φαγητού και το να τρώμε πολύ γρήγορα μας κάνει επιρρεπείς στην υπερφαγία και δυνητικούς στο να πάρουμε κιλά.



Πώς όμως να το κάνετε αυτό;

Πρέπει να βάλετε το φαγητό σας σε ένα πιάτο και να αφιερώσετε χρόνο στο να το φάτε, κάτι το οποίο κάνει το γεύμα σας σαν μία ξεχωριστή διαδικασία και όχι σαν κάτι που κάνετε ανάμεσα στις απαντήσεις των emails και στο παιχνίδι που παίζετε στο κινητό σας.



Πριν αρχίστε να τρώτε, κλείστε τις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Το να μην έχετε συσκευές που να σας αποσπούν την προσοχή, σας βοηθάει να δώσετε προσοχή στο φαγητό σας. Ίσως να φανεί λίγο ψυχαναγκαστικό, αλλά προσπαθήστε να μασάτε το λιγότερο 10 φορές την κάθε μπουκιά, αφήνοντας το πιρούνι κάτω ανάμεσα από κάθε πιρουνιά. Η λογική εδώ είναι ότι όσο περισσότερο γεύεστε την αίσθηση του φαγητού σας, τόσο περισσότερο θα έχετε την αίσθηση ότι χορταίνετε.

Τέλος, εάν συνεχίσετε να τρώτε πολύ γρήγορα, αρχίστε να σπάτε το γεύμα σας σε μικρότερα γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Υπάρχει περίπτωση να τρώτε τόσο γρήγορα επειδή νιώθετε λαιμαργία, πράγμα που δείχνει ότι έχετε ανάγκη να τρώτε με μεγαλύτερη συχνότητα.

  

govastileto.gr 
15.7.21
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget