Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Νέο σοβαρό περιστατικό στην Ελλάδα μετά τον εμβολιασμό από το σκεύασμα της AstraZeneca: Στην εντατική 63χρονη





Νέο σοβαρό συμβάν με θρόμβωση μετά τη λήψη του εμβολίου της AstraZeneca, μετά τα σοβαρά περιστατικά σε Σύρο με ένα 60χρονο και στην Ρόδο με μια 62χρονη, ενώ υπήρξε και η περίπτωση του θανάτου 65χρονης στο Ήλιον μετά τη λήψη του ίδιου εμβολίου εμβολίου ο οποίος όμως αργότερα αποδόθηκε σε «άλλες αιτίες».


Μια 63χρονη γυναίκα νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Μυτιλήνης από χθες Πέμπτη (1/4), ενώ φέρεται λίγες πριν να είχε εμβολιαστεί για τον κορωνοϊό.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το stonisi.gr, η γυναίκα υπέστη θρομβοεμβολικό επεισόδιο λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό της στο Κέντρο Υγείας της Καλλονής με το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού της εταιρείας AstraZeneca.


Για το περιστατικό έχει ήδη ενημερωθεί, σύμφωνα με τη σελίδα, ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου ο οποίος και το διερευνά όπως και η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν υπάρχει κάποια ένδειξη συσχέτισης του θρομβοεμβολικού επεισοδίου με το εμβόλιο, επισημαίνεται στην τοπική σελίδα.


pronews
3.4.21

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget