Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Τα οφέλη του σπαραγγιού







Τα σπαράγγια αποτελούν μια από τις τροφές που σηματοδοτούν την έναρξη της άνοιξης. Ένα διάσημο λαχανικό από την αρχαιότητα για την “γεμάτη γεύση” αλλά και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Υπάρχουν τρία είδη, τα πράσινα, δημοφιλή στη χώρα μας και με την πιο ισχυρή θεραπευτική ιδιότητα, τα λευκά και τα μοβ. Χαρακτηριστικό τους γνώρισμα αποτελούν τα δύσοσμα ούρα εξαιτίας μια μοναδικής ένωσης που εμπεριέχει.

Πλούσια σε φυτικές ίνες , φυλλικό οξυ , βιταμίνη Α, Ε, Κ , χρώμιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο .

Θεραπευτικές ιδιότητες :
Πλούσιο σε γλουταθειαμίνη, αντιοξειδωτική ουσία με ισχυρή αντικαρκινική δράση.
Πλούσιο σε ασπαραγινικό οξύ .Φυσικό διουρητικό ιδιαίτερα επωφελής για άτομα που πάσχουν από οίδημα (συσσώρευση υγρών στους ιστούς) , άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση αλλά και άλλα καρδιοαγγειακά νοσήματα καθώς επίσης για τις γυναίκες με προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.
Πηγή αντιοξειδωτικών , όπως η λουτεΐνη , ζεαξανθίνη, ενώσεις που ανήκουν στην οικογένεια των φλαβονοειδών . Βοηθούν την απομάκρυνση βλαβερών οξειδωτικών ελευθέρων ριζών από το σώμα δρώντας προστατευτικά για νεύρο- εκφυλιστικές ασθένειες , ιογενείς λοιμώξεις .
100 g σπαραγγιού αποδίδουν περίπου 54 mg ή 14 % του RDA του φυλλικού οξέος. Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι η επαρκής κατανάλωση φυλλικού οξέος στη διατροφή πριν από τη σύλληψη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αποτρέπει ανωμαλίες στην ανάπτυξη του νευρικού συστήματος του βρέφους.
Τα υψηλά επίπεδα της βιταμίνης Α ενισχύουν την υγιή όραση .

Ιδιαίτερη σημασία έχει ο τρόπος μαγειρικής. Προτιμήστε στον ατμό ή ψητά. Για τους λάτρεις των βραστών λαχανικών, περιορίστε τον χρόνο βρασμού στα 6-8’. Ισχυροί αντιοξειδωτική ικανότητα φαίνεται ότι έχει και ο ζωμός των σπαραγγιών . Σε περίπτωση που θέλετε να τα αποθηκεύσετε στην κατάψυξη. Προτείνετε καλό πλύσιμο, κόψιμο λίγο το κοτσάνι, ζεμάτισμα σε βραστό νερό, τοποθετήσει σε παγωμένο νερό και καλό στραγγισμα. Τέλος τα βάζετε σε σακούλες, απομακρύνετε τον αέρα και το φυλάτε στην κατάψυξη έως 8 μήνες.

DIATROFI.GR
6.1.21
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget