Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Αττική: Στο ΚΑΤ διανομέας με σπασμένη μύτη διότι παρέδωσε τις μισές παραγγελίες





Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη χθες στα Γλυκά Νερά Αττικής, καθώς, προϊστάμενος πολύ μεγάλης εταιρείας κούριερ, έσπασε τη μύτη διανομέα διότι παρέδωσε… μόνο τα 70 από τα 160 δέματα που του είχαν ανατεθεί μέσα σε μία μέρα!


Όλα ξεκίνησαν όταν ο υπάλληλος, με 20ετή υπηρεσία στη συγκεκριμένη εταιρεία κούριερ, ανακοίνωσε πως δεν μπόρεσε -λόγω των ιδιιατέρως δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν- να ανταπεξέλθει στον αυξημένο φόρτο εργασίας, δεδομένης και της πίεσης που υφίστανται τον τελευταίο καιρό οι ταχυμεταφορικές εταιρείες. Ο εργαζόμενος δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στον ημερήσιο στόχο, παραδίδοντας τελικά μόλις τα 70 από τα 160 δέματα που ήταν προγραμματισμένα για χθες.

Ο προϊστάμενος, οργισμένος από αυτή την έκβαση, απαίτησε να παραδοθούν όλα τα δέματα άμεσα, αδιαφορώντας για τα εμπόδια που προέκυψαν λόγω κακοκαιρίας. Τότε ο εργαζόμενος, φανερά εκνευρισμένος λόγω έλλειψης κατανόησης, απάντησε στον προϊστάμενό του… «να τα παραδόσεις εσύ!». Και ο προϊστάμενος του… απάντησε με μία δυνατή γροθιά στο πρόσωπο, σπάζοντάς του τη μύτη.


Ευθύς αμέσως ο διανομέας, σοκαρισμένος από τη χειροδικία, επικοινώνησε με την αστυνομία για να καταγγείλει την επίθεση. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η αστυνομία συμβούλεψε το θύμα να παραστεί στη ΓΑΔΑ προκειμένου να καταγγείλει το γεγονός και να εξεταστεί από ιατροδικαστή προτού μεταβεί στο νοσοκομείο ΚΑΤ.


Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes, ο εργαζόμενος κατέθεσε μήνυση εναντίον του προϊσταμένου του και ακολούθησαν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Ο ίδιος εξετάστηκε από τον ιατροδικαστή προκειμένου να διαπιστωθεί η επίθεση σε βάρος του, και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ όπου δέχτηκε την κατάλληλη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Newsbomb.gr.
5.1.21

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget