Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Κίνδυνος μετά το εμβόλιο για όσους είχαν κάνει ενέσιμη θεραπεία στο πρόσωπο!





Οι εθελοντές εμφάνισαν αντίδραση στο filler
 



Ιδιαίτερη προσοχή στο εμβόλιο κατά του νέου κορωνοϊού της Moderna πρέπει να δείξουν όσοι έχουν κάνει θεραπείες με ενέσιμα υλικά στο πρόσωπό τους.


Η συμβουλευτική επιτροπή του αμερικανικού Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων που μελετά την ασφάλεια του νέου εμβολίου διαπίστωσε ότι σε μικρό αριθμό ασθενών που είχαν κάνει χρήση filler προκλήθηκε οίδημα στο σημείο όπου είχε γίνει η ενέσιμη θεραπεία.

«Αυτό που διαπίστωσαν σε 30.000 εθελοντές που έκαναν το εμβόλιο της Moderna ήταν ότι τρεις εμφάνισαν αντίδραση στο filler. Η αντίδραση ήταν εστιασμένη στο σημείο όπου είχε χορηγηθεί το filler, επομένως ήταν στα χείλη και τα μάγουλα» ανέφερε ο πλαστικός χειρουργός Αμίρ Καράμ, διευκρινίζοντας ότι ένας ασθενής είχε κάνει ενέσιμη αισθητική θεραπεία πριν από δύο εβδομάδες, ενώ άλλος πριν από έξι μήνες.

Ο Καράμ εξήγησε ότι το εμβόλιο προκαλεί αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος, εκδηλώνοντας φλεγμονή στο σημείο του ενέσιμου υλικού. Τόνισε, ωστόσο, ότι η χρήση filler δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αποτρέψει κάποιον από τον εμβολιασμό, καθώς οι αντιδράσεις που παρατηρήθηκαν αντιμετωπίστηκαν εύκολα και αποτελεσματικά από το ιατρικό προσωπικό. Συμβούλευσε δε όσους εμφανίσουν οίδημα στην περιοχή των fillers μετά το εμβόλιο να επικοινωνήσουν με τον πλαστικό χειρουργό τους.


NEWSBREAK
6.1.21

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget