Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

ΗΠΑ: Γιατρός πέθανε 16 ημέρες αφότου έκανε το εμβόλιο της Pfizer







Πέθανε 16 ημέρες αφού του χορηγήθηκε το εμβόλιο της Pfizer


Ησύζυγος του 56χρονου γιατρού από το Μαϊάμι που πέθανε από μία διαταραχή της πήξης του αίματος, 16 ημέρες αφ'ότου εμβολιάστηκε, δηλώνει βέβαιη ότι ο θάνατός του συνδέεται με το εμβόλιο, την ώρα που η Pfizer ερευνά το περιστατικό.


Τον θάνατο ενός 56χρονου από το Μαϊάμι, 16 ημέρες αφ'ότου τού χορηγήθηκε το εμβόλιο της Pfizer για τον κορονοϊό ερευνά η φαρμακοβιομηχανία.


Πρόκειται για τον Γκρέγκορι Μάικλ, γιατρό από το Μαϊάμι, ο οποίος αφού εμβολιάστηκε και χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα, έφυγε από τη ζωή, αφού παρουσίασε ιδιοπαθή θρομβοπενική πορφύρα (ITP) - μία διαταραχή της πήξης του αίματος που οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα αιμοπεταλίων - και σε συνέχεια εγκεφαλικού που υπέστη.

Την υπόθεση φέρνει στη δημοσιότητα η Daily Mail, φιλοξενώντας και τις δηλώσεις της συζύγου του γιατρού από το Μαϊάμι, Χάιντι Νέκελμαν, η οποία σπεύδει να τονίσει ότι ο 56χρονος ήταν απολύτως υγιής, μέχρις ότου εμβολιάστηκε έναντι του κορονοϊού, στις 18 Δεκεμβρίου του 2020.



Σημειωτέον ότι εάν επιβεβαιωθεί πως ο θάνατός του έχει άμεση σύνδεση με το εμβόλιο, θα πρόκειται για το πρώτο γνωστό περιστατικό θανάτου λόγω του εμβολίου κατά του κορονοϊού.

Εντούτοις, εκπρόσωπος της Pfizer που μίλησε στη βρετανική εφημερίδα, ανέφερε ότι στην παρούσα φάση, δεν πιστεύεται ότι ο θάνατος του 56χρονος συνδέεται με το εμβόλιο.

«Η Pfizer και η BioNTech έχουν ενημερωθεί για τον θάνατο υγειονομικού, 16 ημέρες αφ'ότου έλαβε την πρώτη δόση του BNT162b2 (σ.σ. του εμβολίου κατά του κορονοϊού» σημείωσε εκπρόσωπος της φαρμακοβιομηχανίας για το περιστατικό.
«Πρόκειται για μία εξαιρετικά ασυνήθη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοπενίας, μιας κατάστασης που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία» επεσήμανε ακόμη ο ίδιος.

«Ερευνούμε την περίπτωση, αλλά δεν θεωρούμε σε αυτή τη φάση ότι υπάρχει κάποια άμεση σύνδεση με το εμβόλιο» είπε.

«Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εμβολιαστεί και παρακολουθούμε στενά όλες τις παρενέργειες που εμφανίζονται σε άτομα που λαμβάνουν το εμβόλιό μας» σημείωσε επίσης.
Και συμπλήρωσε: «Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι οι παρενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των θανάτων που δεν σχετίζονται με το εμβόλιο, είναι δυστυχώς πιθανό να συμβούν σε παρόμοιο ποσοστό όπως θα συνέβαινε στον γενικό πληθυσμό».

Στην ιστοσελίδα της η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) προειδοποιεί για την πιθανότητα εμφάνισης παρενεργειών που μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες μετά το εμβόλιο.

Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), μέχρι στιγμής μόνο 21 άνθρωποι έχουν παρουσιάσει σοβαρή αλλεργική αντίδραση στο εμβόλιο.
«Οι γιατροί είπαν ότι είναι πολύ πιθανό να έφταιγε το εμβόλιο»

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η σύζυγος του γιατρού στην Daily Mail, ο 56χρονος ήταν υγιής και δεν είχε παρουσιάσει κάποιο ανησυχητικό σύμπτωμα προτού λάβει το εμβόλιο στις 18 Δεκεμβρίου.

Ο ίδιος πέθανε το πρωί της περασμένης Κυριακής, μετά από εγκαφαλικό και αφού παρουσίασε ξαφνικά τη συγκεκριμένη πάθηση.

Η σύζυγος του γιατρού εκτιμά ότι το εμβόλιο διαδραμάτισε κάποιο ρόλο και πυροδότησε την αιματολογική διαταραχή.

«Στο μυαλό μου, ο θάνατός του συνδέεται 100% με το εμβόλιο. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση» είπε.

«Ήταν σε πολύ κατάσταση. Δεν κάπνιζε, έπινε αλκοόλ μια στο τόσο, μόνο σε κοινωνικές περιστάσεις. Γυμναζόταν» ανέφερε, προσθέτοντας: «Τον εξέτασαν για ό,τι μπορείτε να φανταστείτε μετά, ακόμη και για καρκίνο, και δεν υπήρχε απολύτως τίποτα».

«Ο σύζυγός μου είχε συζητήσεις με τους γιατρούς, οι οποίοι τού είπαν ότι είναι εξαιρετικά πιθανό η αιτία (σ.σ. για την πάθηση) να είναι το εμβόλιο» είπε μάλιστα.


ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ
8.1.21

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget