Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

ΖΗΤΕΙΤΑΙ Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών...





Η iRepair αναζητά Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών

Η θέση επιβάλλει την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα των iRepair.


Επιθυμητά προσόντα:
Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη
Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων
Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση
Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν



Βασικές αρμοδιότητες:
Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας μετά από διερεύνηση αναγκών
Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας, βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρείας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών



Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών, αναλόγως προσόντων
Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
Ευκαιρίες εξέλιξης

Όσοι αγαπούν την τεχνολογία και επιθυμούν να γίνουν μέλος της μεγάλης ομάδας των iRepair μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους ηλεκτρονικά στην διεύθυνση: stefanos.nestas@gmail.com

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6951811777

*Το βιογραφικά λαμβάνονται υπόψη μόνο για την συγκεκριμένη θέση και για το συγκριμένο κατάστημα και θα ληφθούν υπόψη μόνο αυτά που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
18.12.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget