Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Μετά τον «μποναμά», το «χαστούκι» για τις ταχυμεταφορές!

 Κάθε μέρα καθυστέρησης ισούται με 6 ευρώ υπέρ του καταναλωτή






Tο κράτος θα πράξει το αυτονόητο και θα επιβάλει τα ανάλογα πρόστιμα στις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, που θα πρέπει να καταβάλουν τεράστιες αποζημιώσεις σε εκατομμύρια καταναλωτές;



Πληττόμενες συνεχίζουν να χαρακτηρίζονται από το κράτος οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, όπως έχει αποκαλύψει η «δημοκρατία», με την κυβέρνηση να κωφεύει χαρακτηριστικά.


Πρόκειται για έναν κλάδο που έχει εκτοξεύσει τον τζίρο του μέσα στην πανδημία και απολαμβάνει προκλητικά τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης.

Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων, ειδικά στο δεύτερο lockdown, είναι τεράστιες, οδηγώντας τις εταιρίες ταχυμεταφορών σε… κρασάρισμα.

Σύμφωνα με τη γενική γραμματέα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) Ευαγγελία Κεκελέκη, ο νόμος αναφέρει ρητά πως για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του ο καταναλωτής δικαιούται 6 ευρώ. Επισημαίνει, μάλιστα και το αυτονόητο: οι επιχειρήσεις courier «είχαν τον χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα, στο δεύτερο lockdown, είναι απαράδεκτο».

Το θέμα με τις εταιρίες courier παίρνει νέες διαστάσεις, αφού όχι μόνο έχει την ανοχή του οικονομικού επιτελείου και της κυβέρνησης, αλλά φαίνεται πως αδιαφορεί και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, καθώς δεν προασπίζονται τα συμφέροντα των πολιτών. Το ερώτημα πλέον είναι αν το κράτος θα πράξει το αυτονόητο και θα επιβάλει τα ανάλογα πρόστιμα στις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, που θα πρέπει να καταβάλουν τεράστιες αποζημιώσεις σε εκατομμύρια καταναλωτές.


newsbreak
18.12.20

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget