Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Η Άμεση Δράση εκτελεί χρέη… ψυχαναλυτή! Καλούν το 100 για να τους λύσει τα προβλήματα







Μεγάλη… ζήτηση έχει το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης εν μέσω καραντίνας! Οι κλήσεις έχουν διπλασιαστεί, αφού, εκτός από τα συνήθη συμβάντα, οι αστυνομικοί έχουν να διαχειριστούν και περιπτώσεις μοναχικών ατόμων που τηλεφωνούν για απίθανους λόγους στο 100.


Στη Θεσσαλονίκη το κέντρο της Άμεσης Δράσης έχει διπλάσιο όγκο την περίοδο του lockdown, καθώς η απαγόρευση της κυκλοφορίας έχει αναγκάσει το προσωπικό που σηκώνει τα τηλέφωνα να αναλάβει ρόλο άτυπου… ψυχαναλυτή αλλά και φίλου, που θα δώσει συμβουλές σε έναν άνθρωπο που έχει ανάγκη ψυχολογικής στήριξης! «Υπάρχουν τηλεφωνήματα ακόμα και για να ακούσουν μια καλή κουβέντα! Προσπαθούμε να νιώσουν ότι είμαστε κοντά τους. Όσο μπορούμε βοηθάμε» εξήγησε στον ANT1 ο ανθυπαστυνόμος Κωνσταντίνος Βάιου.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο η τηλεφωνική συντροφιά που επιζητούν κάποιοι συνάνθρωποί μας. Υπάρχουν και περιπτώσεις κάποιων απελπισμένων που, με βάση όσα αναφέρουν στους αστυνομικούς του τηλεφωνικού κέντρου, σκέφτονται ακόμα και να δώσουν τέλος στη ζωή τους. Ο υπαστυνόμος Αχιλλέας Νάχαμος, από τους πλέον έμπειρους στο 100, εξηγεί: «Κάθε μέρα είναι διαφορετική. Την τελευταία φορά κάποιο άτομο με ψυχολογικά προβλήματα και αυτοκτονικές τάσεις ζητούσε βοήθεια, να μιλήσει μαζί μας. Ήμασταν συνεχώς μαζί του τηλεφωνικά προσπαθώντας να τον βοηθήσουμε. Στείλαμε σταθμούς, τον βρήκαμε και δώσαμε και λύση στο πρόβλημά του».

«Υπάρχουν περιστατικά ανθρώπων που μέσα στη μοναξιά τους τηλεφωνούν στο 100 για να βρουν μία διέξοδο, κυρίως τις βραδινές ώρες. Όσο μπορούμε προσπαθούμε να τους ενθαρρύνουμε και να τους προσφέρουμε οποιαδήποτε βοήθεια από τη δική μας μεριά» εξηγεί η υπαρχιφύλακας Ευθυμία Παναγιωτίδου.

Και δεν είναι μόνο αυτές οι περιπτώσεις, αφού έχουν καταγραφεί περιστατικά όπως η κλήση ενός ηλικιωμένου, ο οποίος δεν είχε κάποιον για να του αγοράσει φάρμακα και σκέφτηκε να καλέσει στην Αστυνομία για να του τα φέρει από το φαρμακείο!

Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται σε όλη την επικράτεια. Όπως αναφέρει ενδεικτικά το dete.gr, την περίοδο της καραντίνας έχουν αυξηθεί οι κλήσεις στο Κέντρο Επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης στην Πάτρα. Άλλοι τηλεφωνούν νιώθοντας πλήξη και μοναξιά και άλλοι για να αναφέρουν παραβιάσεις των μέτρων που ισχύουν από τους γείτονές τους!


NEWSBREAK
15.12.20

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget