Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Ανατροπές στις Πανελλήνιες 2021: Τι αλλάζει






Πανελλήνιες 2021: Το σενάριο που εξετάζει το Υπουργείο – Ο «εφιάλτης» των πανελλαδικών εξετάσεων του περασμένου καλοκαιριού και των τεράστιων ποσοστών αποτυχίας των υποψηφίων κυνηγά την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, που αναζητεί τη «σοφή» λύση για να ξεφύγει από το αδιέξοδο.


Πανελλήνιες 2021 : Τι αλλάζει



Οπως φαίνεται λοιπόν, η θεσμοθέτηση βάσης εισαγωγής του 10 μόνο σε ένα μάθημα βαρύτητας ανά τμήμα ΑΕΙ μένει πίσω. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει και το σενάριο που φαίνεται σήμερα το επικρατέστερο είναι το παρακάτω: Η βάση εισαγωγής σε κάθε τμήμα των ΑΕΙ δεν θα είναι ένας απόλυτος αριθμός, αλλά θα είναι ένα βαθμολογικό όριο που θα επιλέγεται κατά περίπτωση και επιστήμη, σε συνάρτηση με τον γενικό μέσο όρο της επίδοσης όλων των υποψηφίων πανελλαδικά.

Δηλαδή, εάν ο μέσος όρος της επίδοσης όλων των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις μιας χρονιάς είναι το 9, το κάθε τμήμα θα μπορεί να αναπροσαρμόζει τη βάση εισαγωγής στα μαθήματά του λίγο προς τα πάνω ή λίγο προς τα κάτω από αυτό, ανάλογα με τις επιλογές του και με τα δεδομένα της κάθε εξεταστικής περιόδου, σύμφωνα με Τα Νέα.



Η βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, δηλαδή, δεν θα είναι ενιαία, αλλά ούτε και η ίδια κάθε χρονιά. Θα βρίσκεται σε ευθεία σχέση και θα εξαρτάται από τις επιδόσεις των υποψηφίων την κάθε χρονιά, οπότε θα αποτελεί έναν βαθμό που καθορίζεται από αυτή.

Η πρόταση αυτή μοιάζει μια «σοφή» μέση λύση που θα αντιμετωπίζει και τις πιθανές παρενέργειες που θα προέκυπταν από μια γενική οριζόντια βάση σε ένα μόνο μάθημα βαρύτητας ανά τμήμα ΑΕΙ. Κι αυτό γιατί θα ισορροπεί το σύστημα, εάν π.χ. σε μια εξεταστική περίοδο προκύψουν πιο απαιτητικά ή πιο απλά θέματα, τα οποία θα ακολουθούνται αντίστοιχα από «στρατιές» αποτυχόντων ή αντίστοιχα αριστούχων.

Το θέμα απασχολεί τα ανώτατα στελέχη του υπουργείου επί σειρά συσκέψεων που γίνονται αυτόν τον καιρό στο κτίριο του Αμαρουσίου, παρότι το ενδιαφέρον της ηγεσίας του είναι στραμμένο στο να «δουλέψει» η τηλεκπαίδευση που ξεκίνησε με προβλήματα και στα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Αλλωστε έχει επανειλημμένα ειπωθεί από στελέχη του υπουργείου Παιδείας ότι η σχετική με τις πανελλαδικές εξετάσεις διάταξη θα ενταχθεί σε ένα από τα επόμενα νομοσχέδιά του, που θα δοθούν όμως στη δημοσιότητα και σε δημόσια διαβούλευση πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων.

 iPaidia.gr
20.11.20

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget