Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Πειραιάς: Επιβατηγό πλοίο συγκρούστηκε με πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού




Eλεγχόμενη εισροή υδάτων σημειώθηκε στο ναρκοθηρευτικό του Πολεμικού Ναυτικού «Καλλιστώ» με 27 άτομα πλήρωμα, έπειτα από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON που μετέφερε κοντέινερ έξω από το λιμάνι του Πειραιά.

Άμεσα στήθηκε μεγάλη μεγάλη επιχείρηση του Πολεμικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, προκειμένου να μεταφερθούν στη στεριά με ασφάλεια όλοι οι επιβαίνοντες του πολεμικού πλοίου. Όπως έγινε γνωστό, δύο από τους επιβαίνοντες τραυματίστηκαν, περισυνελέγησαν από τη θάλασσα και διακομίστηκαν σε κοντινά νοσοκομεία του Πειραιά.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το ατύχημα σημειώθηκε όταν το φορτηγό πλοίο έπεσε στην πρύμνη του πολεμικού, με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων.

Δείτε εικόνες
Pentapostagma



Σε εξέλιξη βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα θρίλερ μετά τη σύγκρουση ενός ναρκαλιευτικού του ΠΝ με πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερ) έξω από το λιμάνι του Πειραιά.

Το πλοίο μεταφοράς κοντέινερ -με πορτογαλική σημαία- έβγαινε από τις εγκαταστάσεις της Cosco οδηγούμενο από πλοίο - πλοηγό όταν προσέκρουσε στην πρύμνη του ναρκαλιευτικού το οποίο εκείνη την ώρα έβγαινε από τον ναύσταθμο, έχοντας πλήρωμα 27 ατόμων.

Άμεσα ενημερώθηκε ο Θάλαμος Επιχειρήσεων στο Υπουργείο Ναυτιλίας και στο σημείο έσπευσαν ενισχύσεις με ρυμουλκά από τον Ναύσταθμο Σαλαμίνας.



Σε εξέλιξη είναι επιχείρηση από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό για την περισυλλογή των ναυτών του ΠΝ. Από τη θάλασσα περισυνελέγησαν 4 άτομα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA κάποιοι είναι τραυματίες.

Αρχικώς στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό που έχουν αναλάβει την επιχείρηση. Γίνεται προσπάθεια ώστε το «Καλλιστώ» να μείνει στην επιφάνεια, καθώς έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στην πρύμνη και υπάρχει εισροή υδάτων.
Η ανακοίνωση του ΠΝ:



«Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ. Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού».

Αρχικό κείμενο 08:14



Μεγάλη κινητοποίηση υπάρχει αυτή την ώρα λίγο έξω από το λιμάνι του Πειραιά, καθώς εμπορικό πλοίο συγκρούστηκε με το ναρκοθηρευτικό πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού «Καλλιστώ».

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες το ναρκοθηρευτικό έχει πάρει κλίση, ενώ ήδη έχουν περισυλλεγεί τέσσερα άτομα που επέβαιναν σε αυτό, εκ των οποίων το ένα φέρεται να είναι σε σοβαρή κατάσταση.

Αρχικά, στην περιοχή είχαν σπεύσει πλοία της ακτοπλοΐας, τα οποία απομακρύνθηκαν από το Λιμενικό και το Πολεμικό Ναυτικό που έχουν αναλάβει την επιχείρηση.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η σύγκρουση.


Το ναρκοθηρευτικό «Καλλιστώ»



Το πλοίο αποτελεί το ένα από τα 12 Ναρκοθηρευτικά τ. HUNT τα οποία κατασκευάστηκαν απο τα ναυπηγεία της VOSPER THORNYCROFT στο Πόρτσμουθ Αγγλίας.

Eίναι κατασκευασμένo από Πλαστικό Ενισχυμένο με Υαλονήματα (GRP) για ελαχιστοποίηση του μαγνητικού ίχνους και υψηλή αντοχή.Καθελκύστηκε τον Ιούνιο του 1987 και αποδόθηκε στην ενεργό δράση τον Μάρτιο του 1989. Παρελήφθη απο το Αγγλικό Ναυτικό με το όνομα HMSBERKELEYκαι χαρακτηριστικά Μ – 40. Στις 6 Φεβρουαρίου 2001 ξεκίνησε η παραλαβή του πλοίου απο το Ελληνικό πλήρωμα εν όρμω Πόρτσμουθ Αγγλίας. Την 28 Φεβρουαρίου 2001 παρελήφθη από τον ΠΛΩΤΑΡΧΗ Ρ.Σ.ΣΑΛΒΕΤΑ ΠΝ και έλαβε το όνομα Ν/ΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ (Μ – 63).



Μετά την παραλαβή το πλοίο παρέμεινε στον Ναύσταθμο του Πόρτσμουθ μέχρι τις 30 Μαρτίου 2001 οπότε και απέπλευσε και κινήθηκε προς Ν.Σ.Την 11 Απριλίου 2001 το πλοίο κατέπλευσε στο ΝΣ αφού διήλθε από τους λιμένες Μάλαγα και Μεσσήνη. Από τότε υπάγεται στη Διοίκηση Ναρκοπολέμου (ΔΝΑΡ).


Διαστάσεις: 60/10/3,4 μέτρα

Εκτόπισμα: 750 τόν.

Πρόωση: 2 MTU 8V 396 74K 1080HP (805KW)Diesel βοηθητική 1 MTU8V396 74K765HP(570KW),2 έλικες, 1 προωθητής πρώρας (bow thruster) Ηλεκτρομηχανές 3 MTU6R183 TE52 200KW

Ταχύτητα: 15 κόμβοι

Πλήρωμα: 45

Οπλισμός: 1 πυροβόλο 30mm, 2 πολυβόλa 7,62χιλ

Συστήματα Εντοπισμού ναρκών: 2 υποβρύχια τηλεκατευθυνόμενα οχήματα PAP 104/105, και 2 υποβρύχια οχήματα PLUTOPLUSΣυστήματα Μηχανικής Ναρκαλιείας.
27.10.20

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget