Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Με ταχύτητα διενέργειας ερευνών πλέει το Oruc Reis - Απλωμένα καλώδια ηχοβολισμού και μόλις 3,5 μίλια την ώρα


pronews.gr



Το τουρκικό ερευνητικό σκάφος Oruc Reis συνεχίζει να βρίσκεται εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας και πλέει με ταχύτητα 3,5 ναυτικών μιλίων την ώρα.

Η συγκεκριμένη ταχύτητα πλεύσης είναι κατάλληλη για διενέργεια ερευνών.

Σημειώνεται ότι η πιο πρόσφατη γνωστή θέση του ήταν 91 ναυτικά μίλια νότια του Καστελόριζου και 22 ναυτικά μίλια εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας όπως είχε γίνει γνωστό από χθες το βράδυ.

Τα καλώδια του παραμένουν ποντισμένα. Η ελληνική κυβέρνηση έχει δημιουργήσει ένα αφήγημα ότι το τουρκικό ερευνητικό σκάφος ενοχλείται από τον θόρυβο των τουρκικών πολεμικών πλοίων που το συνοδεύουν!

Η Άγκυρα έχει στείλει περισσότερα από 17 πλοία (φρεγάτες, κορβέτες και τορπιλάκατοι) και υποβρύχια μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου, στα οποία μαζί με τις 7 φρεγάτες που συνοδεύουν το τουρκικό ερευνητικό σκάφος, συμπληρώνεται μια δύναμη περί των 24 πλοίων.

Η Αθήνα όπως όλα δείχνουν, δεν προτίθεται να κάνει κάτι συνταρακτικό. Η ελληνική στρατιωτική κινητοποίηση στην εισβολή και «διακόρευση» της ελληνικής υφαλοκρηπίδας από το ερευνητικό Oruc Reis και του τουρκικού στολίσκου φρεγατών, ΤΠΚ και υποβρυχίων, δε φαίνεται να είναι ανάλογη με αυτή της 21ης του περασμένου Ιουλίου.

Το τουρκικό σκάφος πλέει κατά μήκος της βορειοδυτικής γραμμής της εκδοθείσας τουρκικής NAVTEX η οποία έντεχνα «σέβεται» την συμφωνία Ελλάδας-Αιγύπτου αποφεύγοντας να θίξει (τουλάχιστον τώρα) την ανακηρυχθείσα ΑΟΖ παρά μόνο το κομμάτι της ελληνικής υφαλοκρηπίδας που έχει μείνει έξω από αυτήν.

Η Άγκυρα δε θέλει να ενεργοποιήσει το αιγυπτιακό Ναυτικό καθώς τώρα το Κάιρο έχει έννομο συμφέρον ειδικά από τη στιγμή που αποκτάει και το υπόλοιπο κομμάτι του υπεκοιτάσματος «Ζορ».

Άλλωστε ο λόγος που ήθελε να επεκταθεί και στην... Κρήτη ήταν καθαρά διαπραγματευτικός. Η περιοχή του Καστελόριζου είναι ο πραγματικός στόχος από την αρχή.

Η ελληνική πλευρά δεν δείχνει καμία διάθεση ένοπλης απάντησης στις έρευνες του Oruc Reis εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, οχυρωμένη πίσω από τον -έωλο- ισχυρισμό ότι «Κάνουν πολύ θόρυβο τα πλοία γύρω του και δεν μπορεί να κάνει έρευνες»!

Φυσικά ο ηχοβολισμός που κάνει το Oruc Reis -και κάθε ερευνητικό της κατηγορίας- δεν έχει καμία σχέση, ούτε εμπλέκεται με τον... θόρυβο που κάνουν οι προπέλες των πλοίων.

Αν ήταν έτσι, θα έβαζαν cd με "heavy metal" μουσική στη διαπασών τα ελληνικά πλοία και θα είχε λυθεί το ζήτημα...

Το Oruc Reis ερευνά την γεωλογική σύσταση κάτω από τον βυθό με σεισμογραφική διαδικασία. Αν ήταν να μπερδεύονται με ήχους πλοίων σε απόσταση μερικών μιλίων δεν θα λειτουργούσε κανένα ερευνητικό πλοίο με ηχοβολιστικά.

Σημειώνεται ότι ο πομπός του Ορούτς Ρέις, είχε κλείσει αργά χθες το βράδυ, στις 23:57 ώρα Ελλάδος και γύρω στις 2:00 τα ξημερώματα έδωσε ξανά στίγμα.
11.8.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget