Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Πως ο γενναίος κυβερνήτης του ΛΗΜΝΟΣ αντιπλοίαρχος Σαλιάρης έγραψε ιστορία


Οι 3 φάσεις που βγήκε νοκ-άουτ το Kemal Reis





Κι ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του Κουρδιστού Πορτοκαλιού οι Τούρκοι αξιωματικοί και τα πληρώματα των πλοίων παρουσιάζονται απέναντι στους Έλληνες με προκλητικό εγωισμό, οι δικοί μας καραδοκούσαν για το λάθος τους.

Οι Έλληνες αξιωματικοί και τα πληρώματα πλοίων, αεροπλάνων υποβρυχίων και όχι μόνο καραδοκούν για το λάθος των Τούρκων.

Οι Έλληνες περιμένουν στη γωνία ενώ απλά θα μπορούσαμε να στείλουμε 6 καλοχτενισμένους πυραύλους στη προκλητική τουρκική νηοπομπή. Να τους χτυπήσουμε ακαριαία ώστε να αντιδράσουν σπασμωδικά και στη συνέχεια να τους προκαλέσουμε πανωλεθρία. Να τους μείνει αξέχαστο το 2020 και να τους φύγει η μαγκιά.

Στο μεταξύ σύμφωνα με το πάντα πολύ καλά πληροφορημένο armyvoice.gr διεθνείς διαστάσεις δείχνει να παίρνει το συμβάν της «επακούμπησης» της φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ στην τουρκική φρεγάτα KEMAL REIS.

Η ικανότητα του κυβερνήτη αντιπλοίαρχου Ιωάννη Σαλιάρη να αντιμετωπίσει την τουρκική προκλητικότητα και να καταφέρει να βγάλει νοκ άουτ την προκλητική τουρκική φρεγάτα, έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης ακόμα και στους διπλωμάτες.
Φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ: Οι 3 φάσεις που βγήκε νοκ-άουτ το Kemal Reis


Σύμφωνα με πληροφορίες από διπλωματικές πηγές που έφθασαν στο Armyvoice.gr το συμβάν διαδραματίστηκε σε τρεις φάσεις.
Όπως βλέπετε στο σχετικό infographic, η τουρκική φρεγάτα KEMAL REIS η οποία απεικονίζεται με κόκκινο, κινήθηκε εναντίον της ελληνικής φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ, (με μπλε χρώμα) όπως φαίνεται στο πρώτο κουτάκι. Η πορεία των δυο πλοίων φαίνεται από τα βελάκια.

Ο κυβερνήτης της ελληνικής φρεγάτας έκανε ανάποδα και άφησε την τουρκική να περάσει. Η φρετάτα KEMAL REIS άφησε εκτεθειμένη την δεξιά της πλευρά.

Τότε ο κυβερνήτης της ελληνικής διέταξε πρόσω και «επακούμπησε» την πλώρη της φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ στην δεξιά μάσκα του τουρκικού. Είναι προφανές ότι η πρόθεσή του ήταν να αντιμετωπίσει την πρόκληση και όχι να προκαλέσει σύγκρουση των δυο πλοίων, κάτι που θα ήταν μάλλον αρκετά εύκολο όπως μας περιγράφουν τα γεγονότα.

Βέβαια, δεδομένων των υλικών κατασκευής, η παλαιότητα του ελληνικού πλοίου λειτούργησε καταλυτικά κι έτσι προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στο τουρκικό, το οποίο θα χρειαστεί αρκετό καιρό επισκευές.


Η φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ πάντως, δεν έχει υποστεί ζημίες όπως άλλωστε φαίνεται και από σχετική φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα το ΓΕΕΘΑ.
Κανονικά και χωρίς τον παραμικρό περιορισμό στο αξιόπλοό της, συμμετείχε σήμερα η φρεγάτα «Λήμνος» στην κοινή ναυτική άσκηση Ελλάδας – Γαλλίας.

Σχολιάζοντας μάλιστα δημοσιεύματα που ξεκίνησαν από τη γείτονα και τα οποία υποστήριζαν ότι το ελληνικό σκάφος υπέστη ζημιές ύσερα από «εμπλοκή» με τη τουρκική φρεγάτα Κεμάλ Ρεις, αρμόδιες πηγές σημείωναν πως επειδή «διάφοροι φαντασιώνονται ζημιές στην Φρεγάτα ‘Λήμνος’», η φωτογραφία από τη σημερινή συμμετοχή του πλοίου στην κοινή ναυτική άσκηση Ελλάδας-Γαλλίας στην περιοχή της παράνομης τουρκικής Navtex είναι ίση με χίλιες λέξεις».

Παραθέτοντας δε τη φωτογραφία του σκάφους εν πλω, οι ίδιες πηγές ανέφεραν με νόημα πως «προφανώς κάποιοι ενοχλήθηκαν υπερβολικά από την άσκηση».





Διαβάστε ΕΔΩ για το Τσακάλι, τον γενναίο κυβερνήτη της φρεγάτας ΛΗΜΝΟΣ Αντιπλοίαρχο Ιωάννη Σαλλιάρη>


clockwork orange
18.8.20

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget