Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Καλαμπόκι: Θερμίδες & διατροφική αξία





Το καλαμπόκι είναι ένα γευστικό και θρεπτικό λαχανικό που το απολαμβάνουμε συνήθως ψητό αλλά και στις σαλάτες, σε σάλτσες, ακόμη και στην πίτσα.


Παρέχει πληθώρα πολύτιμων θρεπτικών συστατικών, όπως η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, ο φώσφορος και το μαγνήσιο.

Πού βοηθά το καλαμπόκι και πόσες θερμίδες παρέχει;




Οφέλη

- Βελτιώνει την αρτηριακή πίεση

Ένα φλιτζάνι καλαμπόκι παρέχει περίπου 390 mg κάλιο. Η Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας συνιστά πρόσληψη 4.700 mg καλίου την ημέρα για καλή καρδιαγγειακή υγεία.

- Παρέχει αντιοξειδωτικές ουσίες

Όπως όλα τα λαχανικά, το καλαμπόκι προστατεύει τα κύτταρα από τις βλάβες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες και αυτό το πετυχαίνει χάρη στα αντιοξειδωτικά του. Έτσι, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, καρκίνου και άλλων χρόνιων παθήσεων. Τα κυριότερα αντιοξειδωτικά του καλαμποκιού είναι τα καροτενοειδή, η βιταμίνη C και η βιταμίνη Ε.

- Κάνει καλό στα μάτια

Τα καροτενοειδή είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τα μάτια και από το καλαμπόκι παίρνουμε συγκεκριμένα λουτεΐνη και ζεαξανθίνη. Οι δύο αυτές ουσίες προστατεύουν τα υγιή κύτταρα των ματιών από βλαβερά μήκη κύματος φωτός. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Οπτομετρίας, η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη παρέχουν προστασία από χρόνιες παθήσεις των ματιών όπως η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και ο καταρράκτης.

- Βοηθά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας

Ένα φλιτζάνι καλαμπόκι παρέχει 3,9 γραμμάρια φυτικές ίνες, οι περισσότερες από τις οποίες ανήκουν στην κατηγορία των αδιάλυτων ινών. Οι αδιάλυτες ίνες δρουν τόσο προληπτικά όσο και κατασταλτικά απέναντι στη δυσκοιλιότητα και επίσης επιταχύνουν την απομάκρυνση τοξινών από τον οργανισμό.


Θερμίδες & θρεπτικά συστατικά

Ένα μέτριο καλαμπόκι παρέχει:

- 77 θερμίδες

- 1 γρ. λίπος

- 17 γρ. υδατάνθρακες

- 2,4 γραμμάρια φυτικές ίνες

- 3 γρ. πρωτεΐνες

- Βιταμίνη Α

- Βιταμίνη Β6

- Βιταμίνη C

- Μαγνήσιο

- Ψευδάργυρο

- Φώσφορο
6.8.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget