Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Καστανό ή λευκό ρύζι; Ποιο είναι το καλύτερο για απώλεια κιλών





Αρκετές φορές μπορεί να έχουμε προβληματιστεί ειδικά όταν βρισκόμαστε μπροστά στο ράφι του σούπερ μάρκετ, για το τι ρύζι είναι καλύτερο ν΄αγοράσουμε. Μήπως το καστανό ρύζι είναι καλύτερο από το λευκό; Για να δούμε, πού κρύβεται η αλήθεια και πού ο μύθος.

Τα λευκά τρόφιμα δεν κάνουν καλό.
Η αλήθεια: Πολλοί διατροφολόγοι έχουν δαιμονοποιήσει τα λευκά τρόφιμα όπως τα ζυμαρικά, το άσπρο ψωμί, τις πατάτες αλλά και το ρύζι. Όμως τελικά κάνουν κακό μόνο όταν τα τρώμε σε μεγάλες ποσότητες και τα συνδυάζουμε σε σάλτσες, ζάχαρη και λιπαρά.



Το καστανό ρύζι είναι καλύτερο γιατί έχει φυτικές ίνες
Η αλήθεια: Αν το ρύζι είναι το μόνο φαγητό που τρώτε σε ένα γεύμα, το καστανό ρύζι θα σας πάρει περισσότερο χρόνο για να το χωνέψετε, οπότε γι αυτό θα έχετε το αίσθημα του κορεσμού όταν σηκωθείτε από το τραπέζι.

Σκεφτείτε ότι ένα φλιτζάνι περιέχει περίπου 3 γρ. φυτικών ινών (το λευκό περιέχει 0.5). Όμως το αν θα νιώθετε πείνα μετά ή όχι, εξαρτάται απ΄όλες τις τροφές που θα έχετε βάλει στο πιάτο σας. Έτσι δεν έχει τελικά και μεγάλη σημασία αν θα καταναλώσετε καστανό ή λευκό ρύζι αφού θα το έχετε συνδυάσει με άλλες τροφές.
13.7.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget