Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Εύκολοι τρόποι για να αντιμετωπίσετε την ημικρανία






Η ημικρανία είναι ένα σύνθετο νευρολογικό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους και συχνά επηρεάζει έντονα την ποιότητα ζωής τους, ενώ σπανιότερα μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία τους γενικότερα.

Στην ημικρανία παίζουν ρόλο γονιδιακοί, ψυχολογικοί, ενδοκρινικοί και διατροφικοί παράγοντες.

Συνήθως εκδηλώνεται στο ένα μέρος του κεφαλιού με πολύ έντονο πόνο, που συνοδεύεται συχνά και από ναυτία και εμετούς. Το άτομο που βιώνει μια ημικρανία είναι ευαίσθητο σε εξωτερικούς παράγοντες, όπως το δυνατό φως, ο θόρυβος και η κίνηση.


Παρακάτω θα δείτε κάποιες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθείστε εάν θέλετε να απαλλαγείτε.

Ήπια άσκηση και διαλογισμός

Εκείνη την ώρα της ημικρανίας, μπορεί να σου φαντάζει βουνό. Αν όμως δοκιμάσεις να κάνεις λίγη yoga σε ήρεμους ρυθμούς, να πάρεις μερικές στάσεις σώματος και να μείνεις λίγα λεπτά στην καθεμία, θα δεις μεγάλη διαφορά. Η yoga και ο διαλογισμός βοηθούν στην ηρεμία του νου και του σώματος. Και αυτό είναι που χρειάζεται ο οργανισμός σου τη συγκεκριμένη στιγμή που υποφέρεις. Αν έχεις χρόνια ημικρανία, κάνε αυτόν τον τρόπο άσκησης μέρος της καθημερινότητάς σου, για να δεις συνολική διαφορά στην εκδήλωση του προβλήματος και μείωση στα συμπτώματα.

Σκοτάδι

Εκείνη την ώρα της συμφοράς χρειάζεται σκοτάδι και ησυχία. Μείωσε ό,τι φως μπορεί να εισέρχεται στο δωμάτιο που βρίσκεσαι, κλείσε τις πόρτες ώστε να μην εισβάλλει κανένας θόρυβος από μέσα ή έξω από το σπίτι και κλείσε όλες τις οθόνες ή οτιδήποτε μπορεί να προσδίδει κάποια κίνηση στον χώρο. Ιδανικά, ο οργανισμός σου εκείνη την ώρα χρειάζεται χαλάρωση και ηρεμία. Καμία επαφή με το περιβάλλον γύρω σου. Αν πάλι σε πιάσει η ημικρανία εκτός σπιτιού και δεν έχεις το ελεύθερο να φύγεις, προσπάθησε να περιορίσεις όποια κίνηση, ήχο και έντονο φως γίνεται γύρω σου. Αν είσαι στη δουλειά, μείωσε τη φωτεινότητα του υπολογιστή. Αν έχει πολλή φασαρία, βάλε τα ακουστικά σου και μια πολύ ήρεμη μουσική, μέχρι να νιώσεις καλύτερα.





Eναλλακτικές θεραπείες στο σπίτι

Δεν είναι όλοι fans των εναλλακτικών θεραπειών, όμως σε πολλές περιπτώσεις δουλεύουν. Την ώρα της ημικρανίας, θα δεις αποτελέσματα αν κάνεις μασάζ στο πρόσωπό σου. Με έλαια αρωμάτων όπως μέντα και λεβάντα, ένα ήπιο μασάζ σε όλο το πρόσωπο μπορεί να βοηθήσει στην ηρεμία του οργανισμού. Μάλιστα, άνθρωποι που πάσχουν από χρόνιες ημικρανίες, συνιστούν την εφαρμογή αυτών των μεθόδων περισσότερο από ότι τα φάρμακα. Αν έχεις κάποιον κοντά σου που μπορείς να του ζητήσεις βοήθεια, μη διστάσεις, ώστε να αποφύγεις να κάνεις εσύ περισσότερες κινήσεις.
23.7.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget