Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σιρόπι αγαύης: Είναι τελικά πιο υγιεινό από τη ζάχαρη;








Πολλοί γνωρίζουν την αγαύη ως το φυτό από το οποίο παράγεται η τεκίλα. Το σιρόπι αγαύης, ωστόσο, είναι ένα από τα πιο υγιεινά φυσικά γλυκαντικά. Πέρα από τη γλυκιά του γεύση, το προτιμάμε γιατί αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού, άρα βάζει φρένο στα τσιμπολογήματα, ενώ βοηθά και στην αύξηση του πληθυσμού των καλών μικροβίων στο στόμα και στο έντερο.

Ωστόσο η διαιτολόγος Sonya Angelone, δήλωσε στο womenhealthmag: «Η αγαύη διατίθεται στο εμπόριο ως “ φυσική ζάχαρη”, ωστόσο δεν είναι».

Το νέκταρ αγαύης είναι μια επεξεργασμένη ζάχαρη. Ο χυμός από την αγαύη θερμαίνεται και επεξεργάζεται με ένζυμα για να παράγει το νέκταρ αγαύης που βλέπεις στα καταστήματα.



«Αυτή η διαδικασία καταστρέφει όλες τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά από τον ακατέργαστο χυμό», λέει η Angelone και επιμένει: «Η αγαύη είναι βασικά ένα εξαιρετικά επεξεργασμένο, ανθυγιεινό σιρόπι».

Ο τύπος ζάχαρης στην αγαύη δεν βοηθά, επίσης. «Η αγαύη είναι περίπου 85% φρουκτόζη και το υπόλοιπο είναι νερό», λέει η Angelone. «Η φρουκτόζη μεταβολίζεται κυρίως από το συκώτι. Εάν το ήπαρ σου παίρνει πάρα πολύ φρουκτόζη, μπορεί να αυξήσει τη χοληστερόλη LDL, να οδηγήσει σε λίπος στην κοιλιά και να συμβάλει στο λιπώδες ήπαρ, το οποίο γίνεται όλο και πιο συχνό».

Μια κουταλιά αγαύη, σύμφωνα με το USDA έχει:

Θερμίδες: 60
Λίπος: 0 g
Πρωτεΐνη: 0 g
Νάτριο: 0 mg
Υδατάνθρακες: 16 g
Ζάχαρη: 17 g
Ίνες: 0 g
23.7.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget