Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Τα 5 πιο υγιεινά λαχανικά, σύμφωνα με τους διατροφολόγους



Ποια έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία


Όλα τα λαχανικά είναι ωφέλιμα για την υγεία, κάποια όμως έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία.



Τα λαχανικά είναι απαραίτητα για τον οργανισμό, καθώς είναι πλούσια σε κάλιο, βήτα-καροτίνη (πρόδρομος ουσία της βιταμίνης Α), μαγνήσιο, ασβέστιο, σίδηρο, φολικό οξύ (μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β), βιταμίνες C, Ε και Κ, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες.

Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην μείωση της χοληστερόλης και βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Τέλος, δίνουν ελάχιστες θερμίδες, κάτι που αποτελεί σημαντική διατροφική παράμετρο για καλή υγεία.
Δείτε ποια είναι, σύμφωνα με τους διατροφολόγους, τα κορυφαία σε θρεπτική αξία λαχανικά που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά:

Γλυκοπατάτα: Είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, καροτενοειδή, αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες και πολλά ακόμη θρεπτικά στοιχεία που την καθιστούν υπερτροφή. Είναι επίσης πολύ ευέλικτη και μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους.

Μπρόκολο: Μελέτες έχουν δείξει ότι τα αντιοξειδωτικά που περιέχει προστατεύουν την καρδιά και καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες. Είναι επίσης πλούσιο σε φυλλικό οξύ και σίδηρο, τα οποία ωφελούν την υγεία του αίματος.

Μανιτάρια:Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνες, αποτελεί ιδανική τροφή για vegan και χορτοφάγους. Δεν περιέχει λιπαρά και χοληστερίνη.


Σκόρδο: Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, έχει αντιβακτηριδιακές και αντιικές ιδιότητες και ωφελεί την καρδιά, την πέψη και το ανοσοποιητικό.

Αβοκάντο: Θεωρείται υπερτροφή λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε υγιεινά λιπαρά, βιταμίνες και μέταλλα.
2.7.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget