Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Βάσεις 2020: Πώς αναμένεται να διαμορφωθούν – Προσοχή στο Μηχανογραφικό





ΒΑΣΕΙΣ 2020: Ο Στράτος Στρατηγάκης σύμβουλος Σταδιοδρομίας, με βάση το πώς κινήθηκαν οι βαθμοί των υποψηφίων στις πανελλαδικές εξετάσεις, προσπαθεί να προσεγγίσει το πώς θα διαμορφωθούν οι Βάσεις 2020 για εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αλλά και τα Τεχνικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.


ΒΑΣΕΙΣ 2020 – ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ: Οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά με πολλή προσοχή, επειδή, ειδικά φέτος, έχουμε πάρα πολλές διαφορές, επεσήμανε μιλώντας στην εκπομπή «Από τις 6» της ΕΡΤ1 ο σύμβουλος σταδιοδρομίας Στράτος Στρατηγάκης.

Όπως είπε ο κ. Στρατηγάκης, οι βάσεις τις οποίες λαμβάνουν υπόψη τα παιδιά είναι οι περσινές, οι οποίες δεν έχουν καμία σχέση με τις φετινές, καθώς άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού μορίων. Ένα δεύτερο σημείο είναι το θέμα των αντιστοιχιών των τμημάτων, καθώς υπάρχουν τμήματα που είναι συνώνυμα αλλά όχι ισοδύναμα.




Ο κ. Στρατηγάκης σημείωσε πως τα τμήματα που ίδρυσε πέρυσι ο κ. Γαβρόγλου μπήκαν χωριστά, μη αντίστοιχα με τα άλλα.

Επίσης, ένα διαχρονικό λάθος που γίνεται είναι ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι προσπαθούν να «εξαργυρώσουν» τα μόριά τους , δηλαδή να μπουν στην πιο υψηλόβαθμη σχολή που μπορούν, ενώ πρέπει να αποφασίσουν τι θέλουν να σπουδάσουν ανεξαρτήτως μορίων.
Υπολογισμός μορίων Πρόσβασης Γενικού Λυκείου (Πανελλαδικές 2020)

Η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ) δημιούργησε μία ειδική εφαρμογή για τον υπολογισμό μορίων. Στην ειδική εφαρμογή μπορείτε να υπολογίσετε τα μόρια με το νέο Εξεταστικό Σύστημα που εφαρμόζεται για πρώτη φορά φέτος. Επιλέγετε τον Προσανατολισμό και τα εξεταζόμενα μαθήματα και ως γραπτό βαθμό γράφετε στη σχετική θέση το βαθμό του κάθε εξεταζόμενου μαθήματος στην εικοσάβαθμη κλίμακα με ακρίβεια ενός δεκαδικού ψηφίου. Υπολογίστε τα μόρια ΕΔΩ.
Οριστικοποίηση Μηχανογραφικού Δελτίου

Οι περίπου 100.000 υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στις 77.970 διαθέσιμες θέσεις των ΑΕΙ, μπορούν να υπολογίσουν τα μόρια που συγκέντρωσαν, βάσει των βαθμολογιών τους, προκειμένου να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους ηλεκτρονικά στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους.

Μάλιστα, μέχρι και την επόμενη Παρασκευή, 17 Ιουλίου, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να οριστικοποιήσουν το Μηχανογραφικό τους, επιλέγοντας «Οριστικοποίηση», στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://exams.it.minedu.gov.gr.
Βάσεις 2020: Που θα κινηθούν σε όλα τα επιστημονικά πεδία

Το newsit.gr, σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό Όμιλο Διακρότημα, δίνει το “στίγμα” των φετινών Βάσεων. Δείτε αναλυτικά τις εκτιμήσεις των ειδικών.

“Εν αναμονή της ανακοίνωσης των βαθμολογίων, ιδιαίτερα αυξημένο είναι το ενδιαφέρον των υποψηφίων αναφορικά με την πορεία των φετινών βάσεων. Λαμβάνοντας υπόψη πως πρόκειται για μια χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες θα πρέπει να συνυπολογίσουμε πως φέτος υπάρχουν πέντε βασικοί παράγοντες οι οποίοι διαφοροποιούν τα φετινά δεδομένα:

1. Τη φετινή χρονιά οι υποψήφιοι θα περιορίσουν τις επιλογές τους σε ένα επιστημονικό πεδίο επικεντρώνοντας φυσικά τις προτιμήσεις τους αντίστοιχα στο πεδίο που «ανοίγουν» περιορίζοντας τη διασπορά.

2. Καταργούνται οι συντελεστές αυξημένης βαρύτητας έπειτα από αρκετά χρόνια, δεδομένο το οποίο με βάση και την κλιμάκωση των βαθμολογίων αναμένεται να αναδειχθεί ως ο παράγοντας Χ στη διαμόρφωση των βάσεων.

3. Οι προτιμήσεις των υποψηφίων όσον αφορά τα κεντρικά ΑΕΙ αναμένεται λόγω της πανδημίας να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο καθώς πολλές οικογένειες δε θα τολμήσουν τη φοίτησή σε περιφερειακά ιδρύματα φοβούμενες την οικονομική αβεβαιότητα λόγω της πανδημίας ή ενός νέου lockdown.

4. Ο παράγοντας «νέες» μετεγγραφές όπου επίσης διαχωρίζει τα παραδοσιακά πανεπιστημιακά τμήματα π.χ. των Μαθηματικών, Χημείας κ.λπ. έναντι των νέων συναφών τμημάτων και πρακτικά δεν επιτρέπει την κινητικότητα μεταξύ τους, θα περιορίσει επίσης τις προτιμήσεις ορισμένων υποψηφίων.

5. Η σύγχυση που επικρατεί ακόμη με τα νέα προγράμματα σπουδών που δημιουργηθήκαν την περσινή χρονιά όπου για πολλούς υποψηφίους η εικόνα ακόμη είναι θολή. Κατά συνέπεια αρκετοί είναι οι υποψήφιοι που θα κινηθούν σε πιο παραδοσιακές επιλογές.


Όσον αφορά πάντως την αρχική εικόνα που διαφαίνεται λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση των βαθμολογιών, στο 1ο επιστημονικό πεδίο αναμένονται σημαντικές αυξομειώσεις με βάση την πόλη και τα τμήματα, με τις υψηλόβαθμες σχολές να κρατάνε δυνάμεις. Το 2ο επιστημονικό πεδίο δείχνει να καταγράφει σημαντικές πτωτικές τάσεις στα περιφερικά ΑΕΙ ενώ στο 3ο επιστημονικό πεδίο, οι Ιατρικές που οδηγούν την κούρσα, λόγω Χημείας, μάλλον θα κινηθούν στα περσινά επίπεδα. Τέλος, στο 4ο επιστημονικό πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής διαφαίνεται μια ανοδική τάση καθώς κατά κοινή ομολογία τα θέματα χαρακτηρίστηκαν βατά φέτος.

Φέτος, τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας που εξετάστηκε για πρώτη φορά (κοινό μάθημα για όλα τα επιστημονικά πεδία) και της Χημείας που δυσκόλεψε ιδιαίτερα όπως και πέρυσι τους υποψηφίους, φαίνεται ότι θα είναι οι «ρυθμιστές» των πανελλαδικών εξετάσεων. Η καραντίνα ίσως «ωφέλησε» τους καλούς μαθητές ενώ κάποιοι άλλοι μαθητές χαλάρωσαν.

Θεόδωρος Καλαϊτζίδης (Μαθηματικός, Πρόεδρος του Ομίλου Φ.Μ.Ε. ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ), Δρ Ταουσάνης Χρήστος (Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Επιστημονικός Διευθυντής EMPLOY EDU).
14.7.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget