Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Ανανάς: Τα πέντε οφέλη του για την υγεία και το βάρος σου

govastileto




Ο ανανάς ποώδες τροπικό φυτό. Τρώγεται φρέσκος, μαγειρεύεται, γίνεται κομπόστα, χυμός. Στη γλώσσα Guarani, σημαίνει «εξαιρετικό φρούτο» και πράγματι, το αγαπημένο φρούτο της Μεγάλης Αικατερίνης της Ρωσίας είναι πολύ ωφέλιμο.

Η διατροφική του αξία ανά 100 γραμμάρια δίνει 50 θερμίδες, έχει αρκετούς υδατάνθρακες (12,4 γραμ) και πολλές βιταμίνες.

Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βιταμίνη C

Σωστά μαντεύεις από το χρώμα του. Ο ανανάς ξεχωρίζει για την περιεκτικότητά του σε βιταμίνη C κι ως εκ τούτου προστατεύει από τα κρυώματα, τις βλάβες των κυττάρων και τη γήρανση του δέρματος.

Έχει πολύ μαγγάνιο

Ένας ανανάς καλύπτει σχεδόν το 70% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε μαγγάνιο, το οποίο είναι βασικό για τη σωστή ανάπτυξη των οστών. Ειδικά για τις γυναίκες, αυτό συνεπάγεται ότι τρώγοντας ανανά, μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης.



Ο ανανάς προστατεύει τα μάτια

Η εκφύλιση της ώχρας κηλίδας είναι μια πάθηση που προκαλεί προοδευτική απώλεια της κεντρικής όρασης και αποτελεί μία από τις κυριότερες αιτίες σοβαρής μείωσης της όρασης. Η κατανάλωση ανανά είναι ένα μέσο προστασίας των ματιών μας όσο μεγαλώνουμε.

Καταπολεμά τις αλλεργίες και τις φλεγμονές

Λέγεται βρομελίνη και είναι γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Παράλληλα, συμβάλλει στη μείωση της βλέννας στο λαιμό και τη μύτη. Όπως όλα όμως, έτσι κι ο ανανάς πρέπει να απολαμβάνεται με μέτρο κι όχι σε υπερβολικές ποσότητες. Πρώτον γιατί η υπερκατανάλωση βρομελίνης για κάποιους ανθρώπους έχει παρενέργειες- όπως για παράδειγμα, διάρροια- και δεύτερον γιατί είναι από τα φρούτα με αρκετά φυσικά σάκχαρα. 100 γραμμάρια ανανά περιλαμβάνουν τουλάχιστον 10 γραμμάρια σακχάρων.

Βοηθάει στην πέψη

Ό,τι πρέπει για χωνευτικό μετά από ένα πλούσιο γεύμα ο ανανάς κι αυτό ξανά χάρη στη βρομελίνη, η οποία συγκαταλέγεται στα πεπτικά ένζυμα. Φάε ανανά, δεν θα σε φουσκώσει
9.5.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget