Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Τα κεράσια είναι η απόλυτη υπερτροφή για την υγεία






Τα κεράσια είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα!

Ένα φλιτζάνι, ή περίπου 21 κεράσια, περιέχει λιγότερες από 100 θερμίδες και 15% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C. Αλλά παρακάτω θα δείτε μερικούς ακόμη λόγους για τους οποίους αυτό το φρούτο είναι τόσο υγιεινό.

Τα κεράσια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά
Τα κεράσια είναι μια ισχυρή πηγή αντιοξειδωτικών και αντιφλεγμονωδών ενώσεων. Έτσι λοιπόν επιβραδύνουν τη γήρανση και αποτρέπουν τις χρόνιες ασθένειες - συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, του καρκίνου, του Αλτσχάιμερ, του διαβήτη και της παχυσαρκίας.

Προστατεύουν από τον διαβήτη
Η αντιφλεγμονώδης δράση των κερασιών βοηθά στη διατήρηση της υγείας του σώματός σας, αλλά επιπλέον, τα κεράσια κατατάσσονται χαμηλότερα από πολλά φρούτα στον γλυκαιμικό δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι δεν προκαλούν απότομες αυξομειώσεις στα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα. Αυτό τα καθιστά προστατευτικά έναντι του διαβήτη, ενώ είναι σημαντικά για τη διαχείριση της πάθησης, εάν ήδη έχετε.



Προωθούν τον υγιή ύπνο
Τα ξινά κεράσια ειδικότερα είναι μία από τις λίγες πηγές μελατονίνης, μια ορμόνη που βοηθά στον έλεγχο των κύκλων ύπνου-αφύπνισης. Μία μελέτη σε άνδρες και γυναίκες με αϋπνία διαπίστωσε ότι σε σύγκριση με ένα εικονικό φάρμακο, 200 ml χυμού κερασιού το πρωί και μία έως δύο ώρες πριν πέσουν στο κρεβάτι, αύξησε τον χρόνο ύπνου κατά μία ώρα και 24 λεπτά.

Μειώνουν τον κίνδυνο προσβολής από ουρική αρθρίτιδα
Πάνω από οκτώ εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα. Αυτή η νόσος προκαλείται όταν το ουρικό οξύ κρυσταλλώνεται μέσα στις αρθρώσεις, προκαλώντας πόνο και πρήξιμο. Σε μια μελέτη, οι ασθενείς με ουρική αρθρίτιδα που κατανάλωναν κεράσια για μόλις δύο ημέρες (τόσο φρέσκο φρούτο, όσο και χυμό κερασιού) είχαν 35% μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης ουρικής αρθρίτιδας, σε σύγκριση με εκείνους που δεν έτρωγαν κεράσια.

Μειώνουν τη χοληστερόλη
Η έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση χυμού κερασιού μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ολικής χοληστερόλης, συμπεριλαμβανομένου του «κακού» τύπου, γνωστού ως LDL. Αυτό είναι το κλειδί γιατί κάθε 1% μείωση της χοληστερόλης μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων κατά 2%. Και η υψηλή LDL είναι ιδιαίτερα ανησυχητική σε σχέση με τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Πώς να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη από τα κεράσια
Δεν υπάρχει τίποτα σαν ένα μπολ με φρέσκα κεράσια όταν είναι η εποχή τους. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος τρόπος για να πάρετε όλα τα διατροφικά τους προνόμια. Αναζητήστε κατεψυγμένα κεράσια, χυμό κερασιού και αποξηραμένα κεράσια χωρίς συντηρητικά.

Κάνοντας τα κεράσια βασικό μέρος της διατροφής σας είναι μια μικρή αλλαγή που μπορεί να σας προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία.
19.5.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget