Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε πριν την παραλία




Ποιες είναι οι τροφές που προκαλούν πρήξιμο και βαραίνουν; Αποφύγετε τα παρακάτω τρόφιμα για να είστε και να δείχνετε ανάλαφρες στην πλαζ και να απολαύσετε τα μπανάκια σας με αυτοπεποίθηση και πάνω από όλα με ασφάλεια.

Οι τροφές που πρέπει να αποφύγετε πριν την παραλία




Chily και spicy τροφές.
Οι πικάντικες τροφές προκαλούν ερεθισμό, αέρια και φούσκωμα. Για αυτό είναι καλό να αποφύγετε πριν την εμφάνισή σας στην παραλία μπαχαρικά όπως είναι το μαύρο πιπέρι, το μοσχοκάρυδο, το γαρίφαλο, όπως επίσης και τροφές όπως είναι το τσίλι, το κρεμμύδι, το σκόρδο, η spicy μουστάρδα και η σάλτσα μπάρμπεκιου, σάλτσα ντομάτας και ξίδι Αφήστε τα πικάντικα για το βραδινό σας γεύμα.

Αλάτι.

Καλό είναι να περιορίσετε σημαντικά το αλάτι και συνολικά την πρόσληψη νατρίου. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών με αποτέλεσμα να αισθάνεστε και να είστε πιο φουσκωμένοι. Μην βάζετε πολύ έως καθόλου αλάτι στα γεύματά σας, καταναλώστε πολύ νερό και μείνετε μακριά από τροφές πλούσιες σε νάτριο όπως είναι ξηροί καρποί, τα κατεψυγμένα γεύματα, τα junk food, οι έτοιμες σάλτσες και τα τρόφιμα σε κονσέρβα μεταξύ άλλων και προτιμήστε φρούτα και λαχανικά πλούσια σε νερό, όπως είναι το δροσιστικό καρπούζι, το αγγούρι και η ντομάτα, το μάνγκο και η παπάγια.

Αλκοόλ και αναψυκτικά.
Το αλκοόλ και τα αναψυκτικά προκαλούν ερεθισμό στο έντερο, γεγονός που συνεπάγεται το δυσάρεστο φούσκωμα. Προτιμήστε να καταναλώνετε χυμούς, κρύο πράσινο τσάι και φυσικά πολύ νερό.

Γαλακτοκομικά προϊόντα.
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είτε έχετε είτε δεν έχετε δυσανεξία στη λακτόζη προκαλούν φούσκωμα και πρήξιμο καθώς είναι πιο δύσκολα στην πέψη. Αποφύγετε το γάλα, το γιαούρτι και τα πολύ λιπαρά τυριά και κασέρια για να νιώθετε πιο ανάλαφροι.


Λιπαρά τρόφιμα.
Οι λιπαρές τροφές επιβραδύνουν την πέψη με αποτέλεσμα να νιώθουμε φουσκωμένοι και “μπουχτισμένοι” για αρκετή ώρα μετά την κατανάλωσή τους. Οπότε πριν πάτε για βουτιά καλό είναι να μείνετε μακριά από σφολιάτες και πίτσες.

Πηγή: govastileto.gr
26.5.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget