Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Αυτές οι τροφές θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα

govastileto




Οι καιροί είναι λίγο δύσκολοι και το καλύτερο είναι να θωρακίζουμε τον εαυτό μας και να μένουμε υγιείς.

Παρακάτω θα δείτε μερικά tips που θα σας φανούν χρήσιμα:

Τα «δυνατά» ποτά.


Καταναλώστε άφθονους φρέσκους χυμούς, από πορτοκάλι και διάφορα εσπεριδοειδή μέχρι ακτινίδιο και ρόδι ή συνδυασμό περισσότερο εποχιακών φρούτων. Ακόμη, δοκιμάστε τα λεγόμενα πράσινα ποτά, τα ποτά δηλαδή που μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας από λαχανικά και χόρτα όπως το λάχανο, το σπανάκι και τα καρότα. Τέλος, καταναλώστε τσάι του βουνού ή τσάι από άλλα βότανα όπως εχινάκεια που δυναμώνουν την άμυνα του οργανισμού και καταπολεμούν το κρυολόγημα.

Μην ξεχνάτε τα προβιοτικά.

Τα προβιοτικά, που υπάρχουν στο γάλα, στο γιαούρτι και στο κεφίρ, ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα, καθώς τον εφοδιάζουν με ευεργετικά βακτηρίδια που αντιμετωπίζουν και καταπολεμούν τους ιούς. Οπότε μία πολύ καλή επιλογή πρωινού είναι γιαούρτι σε συνδυασμό με μέλι και δημητριακά, αφενός για πιο δυνατό ανοσοποιητικό και αφετέρου για περισσότερη ενέργεια.




Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε Βιταµίνη Ε.

Το σώμα χρειάζεται την βιταμίνη Ε για να κρατήσει το ανοσοποιητικό σύστημα ισχυρό ενάντια στους ιούς και τα βακτήρια. Πού θα την βρείτε; Στο ελαιόλαδο, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα θαλασσινά, τη βρόμη, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια και τους ηλιόσπορους.

Τι να αποφύγετε:

Υπάρχουν τροφές που μπορούν να αποδυναμώσουν το ανοσοποιητικό σας οπότε είναι καλό να τις αποφύγετε. Πιο συγκεκριμένα είναι καλύτερο να αποφύγετε το πολύ αλάτι, τα λουκάνικα και γενικά τα αλλαντικά, τα προϊόντα σε άλμη, τα αναψυκτικά, τα κρέατα, το αλκοόλ, την καφεΐνη καθώς και τα ανθυγιεινά σνακ καθώς μειώνουν την ισχύ της άμυνας του οργανισμού.


Τέλος, για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας τηρήστε τους κανόνες υγιεινής ευλαβικά, κοιμηθείτε και ξεκουραστείτε επαρκώς, κινηθείτε και μην κάθεστε μόνο στον καναπέ και μειώστε σημαντικά το κάπνισμα.
29.4.20
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget