Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Τι πίνουν οι Έλληνες στα χρόνια της ύφεσης



Εάν υπάρχει ένας κλάδος, από την ευρύτερη κατηγορία "τροφίμων - ποτών" ο οποίος...
έχει χτυπηθεί όσο κανένας άλλος στα χρόνια της ύφεσης αυτός δεν είναι άλλος από αυτό των αλκοολούχων ποτών. Από το 2010 οπότε και αυξήθηκε κατακόρυφα η φορολογία των αλκοολούχων ποτών έχει μειωθεί κατά 40% σε όγκο και κατά 50% σε αξία.

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν το μεσημέρι της Τετάρτης σε δημοσιογραφικό γεύμα, στελέχη της Diageo Hellas, της μεγαλύτερης εταιρείας του κλάδου (σ.σ. έχει στο χαρτοφυλάκιο της σήματα όπως Johnnie Walker, Haig, Dimple, Smirmoff, Gordon's, Tanqueray, Captain Morgan, Bailey's κ.α.) στα χρόνια της ύφεσης τα διεθνή ποτά παρουσιάζουν πτωτική τάση ενώ αντίθετα αυξάνεται η κατανάλωση σε εμφιαλωμένο ούζο και τσίπουρο.

Ανάμεσα στις διεθνείς μάρκες, το ουίσκι κυριαρχεί στην προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών καταλαμβάνοντας το 40% της κατανάλωσης. Ωστόσο, τα λευκά ποτά παρουσιάζουν σταθερά ανοδική τάση τα τελευταία χρόνια.

Την τελευταία διετία η πτώση συνεχίστηκε αν και έχουν μειωθεί οι ρυθμοί. Συγκεκριμένα η πτώση σε αξία υπολογίζεται σε 10% για το 2015 και 5% για το 2016. Ως προς τα σημεία έχει αρχίσει να εμφανίζει ανοδική πορεία η δαπάνη στα σούπερ μάρκετ και στο χονδρεμπόριο ενώ πτωτική είναι η κατανάλωση στα μπαρ. Η περαιτέρω πτώση έχει αποφευχθεί κυρίως λόγω της αύξησης του τουρισμού τα τελευταία χρόνια αλλά και την αναγέννηση των μπαρ στο κέντρο της Αθήνας.

Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον κλάδο όπως φαίνεται και στους παρακάτω πίνακες του ΣΠΕΔΑΠ (Συμβούλιο Παραγωγών και Εταιρειών Διακίνησης Αλκοολούχων Ποτών) το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι η υπερφορολόγηση η οποία έχει οδηγήσει και στην γιγάντωση του λαθρεμπορίου.


Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Ευγενία Ζωντανού, επικεφαλής της ομάδας στρατηγικού και εμπορικού σχεδιασμού της DIAGEO για Ελλάδα και Ιταλία, "τα τελευταία έτη αντιμετωπίσαμε δυσκολίες και προκλήσεις που δεν είχαμε φανταστεί. Ωστόσο νοιώθουμε υπερήφανοι, γιατί καταφέραμε να διατηρήσουμε την εταιρεία δυνατή και υγιή με ένα προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό" και συνέχισε: "Σχεδιάζουμε για το καλύτερο, περιμένοντας το χειρότερο. Βελτιώνουμε διαρκώς τη διαχείριση των πόρων και των επενδύσεών μας με στόχο σημαντικό μέρος όσων εξοικονομούμε να επενδύονται στην οργανική ανάπτυξη των προϊόντων μας και στην καινοτομία".

Παρά τις προκλήσεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, η εταιρεία παραμένει κερδοφόρα, διατηρώντας αμείωτο το προβάδισμά της στην ελληνική αγορά, όπως αναφέρθηκε. Ιδιαίτερη συνεισφορά σε αυτή την εξέλιξη έχει η δύναμη του χαρτοφυλακίου (portfolio) της DIAGEO, καθώς και η έμφαση στη βέλτιστη διαχείριση του κόστους λειτουργίας και των επενδύσεων.
19.7.17
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget