Ακολουθήστε μας και στο Facebook

Ο Το www.pierikoslogos.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Ο Κάθε αναγνώστης του pierikoslogos.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

4 πράγματα που συμβαίνουν στον εγκέφαλό σας όταν γυμνάζεστε

Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει τα πάντα, από την ενίσχυση της διάθεσής μας μέχρι τη βελτίωση του ύπνου μας.


Έρευνα από την Ένωση Εφαρμοσμένης Αθλητικής Ψυχολογίας (AASP) έδειξε ότι αυτά τα 4 οφέλη συμβαίνουν στην ψυχολογία μας όταν γυμναζόμαστε:

1. Ανυψώνει τη διάθεσή μας:
Η έρευνα έδειξε ότι η γυμναστική μπορεί να μαςβ βοηθήσει να αισθανθούμε πιο ευτυχισμένοι και σε ορισμένες περιπτώσεις, αρκετά γρήγορα. Ο καθηγητής ψυχολογίας του πανεπιστημίου της Βοστόνης, δρ. Μάικλ Όττο, δήλωσε ότι «η σχέση ανάμεσα στην άσκηση και στην διάθεση είναι πολύ ισχυρή. Συνήθως, ύστερα από πέντε λεπτά μέτριας άσκησης, μπορεί να ενισχυθεί η διάθεσή σας».

2. Μειώνει το στρες:
Η γυμναστική βοηθάει στη συνολική μείωση των επιπέδων του στρες, καθώς και βελτίωση των νοητικών μας ικανοτήτων σε πιεσμένες καταστάσεις.
«Η άσκηση μπορεί να είναι ένας τρόπος βιολογικής ενδυνάμωσης του εγκεφάλου, ώστε το άγχος να είχε μικρότερη επίδραση» επισημαίνει ο δρ. Όττο.

3. Αυξάνει την αυτοπεποίθησή μας:
Είτε πρόκειται για αποτέλεσμα της σωματικής αλλαγής είτε πρόκειται για περηφάνια για την ολοκλήρωση μιας σειράς ασκήσεων, τα θετικά αποτελέσματα από την καθιέρωση της γυμναστικής στο καθημερινό μας πρόγραμμα μπορούν να μεταφραστούν ως αύξηση της αυτοϊκανοποίησης.

4. Μας βοηθάει στον ύπνο:

Πρόσφατη έρευνα σε νεαρά άτομα έδειξε ότι εκείνοι που γυμνάζονταν έντονα κατά την διάρκεια του απογεύματος κοιμόντουσαν καλύτερα απ’ ότι εκείνοι που δεν γυμνάζονταν ή γυμνάζονταν ελάχιστα. Ειδικότερα, εκείνοι που γυμνάζονταν έντονα, μπορούσαν να κοιμηθούν πιο γρήγορα, ξυπνούσαν λιγότερες φορές τη νύχτα και κοιμούνταν πιο βαθιά.



1.6.16
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget